آرشیو چهار‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۷۰۸۰
ورزشی
۱۵

اردوگاه آبی

قرارداد بلبلی با استقلال و اعتراض فولاد

دوشنبه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه محمد بلبلی، بازیکن جوان و زیر 23 سال فصل گذشته سپیدرود با عقد قراردادی پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد. البته باشگاه استقلال بنای انتشار این خبر را نداشت اما پس از لو رفتن خبر، تصویری از لحظه امضای قرارداد وی با علی خطیر، معاون باشگاه استقلال منتشر شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که باشگاه فولاد خوزستان مدعی شد با بلبلی قرارداد بسته و رضایی، مدیرعامل این باشگاه با انتشار تصویر قرارداد وی، به توافق بلبلی با استقلال اعتراض کرد اما نکته عجیب این است که در تصویر منتشر شده از سوی فولادی ها تاریخ عقد قرارداد خردادماه سال 97 قید شده است. حالا باید منتظر ماند و دید خاتمه این پرونده که احتمالا نخستین جنجال نقل و انتقالاتی پیش از لیگ نوزدهم است، چه خواهد بود.

اختلاف و جدایی در کمیته فنی

در حالی که کش و قوس های مرتبط با انتخاب سرمربی جدید استقلال همچنان ادامه دارد، پرویز مظلومی عضو کمیته فنی این باشگاه گفت مدتی است به باشگاه نرفته و به تبع آن، دخالتی هم در روند نقل و انتقال های فصل جدید ندارد. وی افزود: بزودی جلسه ای برگزار می کنیم تا تکلیف مان مشخص شود. پیش تر گزارش شده بود که بین اعضای کمیته فنی بر سر انتخاب استراماچونی ایتالیایی به عنوان سرمربی جدید استقلال اختلاف نظرهایی وجود دارد و دور ماندن کمیته از اهدافش در حرف های دیروز مجید نامجومطلق، دیگر عضو کمیته هم نمود داشت. وی گفت: با توجه به اینکه کمیته، نقش تعیین کننده ای در عملکرد تیم نداشته، از این کمیته جدا شدم. قرار بود راجع به مسائل مختلف با ما مشورت شود اما این اتفاق نیفتاده است.

شفر: شکایتی از استقلال نکرده ام

با اینکه گفته شده بود وینفرد شفر پس از قطع امید از دریافت مطالباتش قصد شکایت از استقلال را دارد، وی متذکر شد دست به این کار نزده و وکیلی را هم در این خصوص به کار نگرفته است. وی افزود: فعلا در حال بررسی مسائل هستم و پس از آن اقدام خواهم کرد.