آرشیو چهار‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۱۴
ورزش
۱۱

گوناگون

کماندار معلول بازنگشت!

پس ازاتمام مسابقات تیروکمان معلولان قهرمانی جهان درهلند به نظر می رسد که یکی از کمانداران تیم در بازگشت به کشور، تیم ملی را همراهی نکرده و همچنان درهلند مانده است. این طور به نظر می رسد که پوریا جلالی پور که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شده بود، همراه تیم به ایران برنگشته و شائبه پناهندگی وی مطرح شده است.

بوعذار، شاگرد نکونام شد

هافبک سابق نفت به فولاد پیوست. قرادادعباس بوعذار به مدت دو فصل امضا شد تا این هافبک خوزستانی در لیگ نوزدهم زیر نظرنکونام فوتبال خود را دنبال کند.

بسکتبال با ویلچر در ترکیه

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان برای حضور درتورنمنت بین المللی چهار جانبه ترکیه، 7 تیر راهی استانبول می شود.دراین دوره از مسابقات تیم های ایران، روسیه، ترکیه و کره جنوبی حضور دارند.

همام: در استقلال می مانم

طارق همام بازیکن عراقی اعلام کرد جدایی اش از تیم استقلال صحت ندارد و قراردادش را با این تیم ایرانی تمدید می کند. طارق همام گفت: خبرهایی که درباره بازگشت من به لیگ عراق منتشر می شود، صحت ندارد. دراستقلال باقی می مانم.

عبور والیبال از دیوار چین

سومین روزازرقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم والیبال نشسته ایران برابر چین پیروز میدان شد.تیم ایران در این رقابت با نتیجه 3 بر صفر تیم چین را شکست داد.

باقری سفیر هاکی شد

طی حکمی از سوی بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی، کریم باقری اسطوره باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران به سمت مشاور عالی در امر توسعه و سفیر فدراسیون در فرآیند ثبت هاکی به نام ایران در سازمان جهانی یونسکو منصوب شد.

پیروزی جوانان در روسیه

تیم ملی جوانان ایران در مسابقات بین المللی روسیه با دو گل، مولداوی را شکست دادند.ایران فردا به منظور کسب جایگاه پنجم این رقابت ها برابر برنده بازی بلغارستان و یونان قرارمی گیرد.

جلالی: ملی پوشان با اشتیاق بودند

کارشناس فوتبال گفت:بازیکنان تیم ملی مقابل کره جنوبی وقتی صاحب توپ می شدند با اشتیاق بازی می کردند.مجید جلالی گفت: آنچه که درتیم ملی با ویلموتس می بینیم برای شروعی جدید در تیم ملی خیلی خوب است. در بازی با سوریه برنده شدیم ودیروز هم مقابل کره بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.