آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۰۶
شهرستان ها
۷

ساخت هتل 5 ستاره بین المللی در شهرکرد آغاز شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت یک هتل 5 ستاره در شهر شهرکرد با هدف افزایش جذب گردشگران داخلی و خارجی که به این استان سفر می کنند آغاز شده است.

شهرکرد- خبرنگار کیهان: مهرداد جوادی در نشست با خبرنگاران افزود: این هتل در حد استانداردهای ملی و جهانی برای گردشگران ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: ساخت هتل 5 ستاره برای استان چهارمحال و بختیاری که استانی خوش آب و هوا و سرسبز و دارای جاذبه های بسیار دیدنی طبیعی و تاریخی و فرهنگی بوده و در طول هر سال مسافران و گردشگران زیادی از داخل و حتی خارج از کشور به این استان می آیند ، ضروری است.

جوادی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران افزود: در برخی از شهرستان های استان حتی یک اقامتگاه برای گردشگران وجود ندارد. این ضعف ناشی از عدم سرمایه گذاری در این حوزه است و باید به سمت جذب سرمایه گذاران در این زمینه رفت و با اعطای تسهیلات از آنان حمایت و حتی فرش قرمز زیر پایشان پهن کرد.

جوادی خاطرنشان کرد: در سال 1398 مبلغ 42 میلیارد و 770 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه گردشگری و صنایع دستی پرداخت و زمینه اشتغال مستقیم 2 هزار و 143 نفر اعلام شده است.