آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۷۰۸۰
جهان
۱۴

محسن هاشمی: شوخی هایم همه جدی هستند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به سخنان خبرنگاران که چرا همه چیز را به شوخی پاسخ می دهید، گفت: شوخی هایم همه جدی هستند.

به گزارش مهر، محسن هاشمی پس از جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به این که کلیات آیین نامه شورایاری ها در صحن شورای شهر به تصویب رسید، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تهران 12 پیشنهاد در خصوص این آیین نامه به هیات رئیسه ارائه کردند که سه پیشنهاد آن رای آورد و بررسی بقیه جزئیات به جلسه آتی شورای شهر موکول شد.

وی با بیان این که بعید می دانم انتخابات شورایاری ها در 31 خردادماه برگزار شود، گفت: تاریخ انتخابات در هیات رئیسه مطرح و زمان دقیق انتخابات تعیین می شود.

هاشمی تاکید کرد: زمان برگزاری این انتخابات کمتر از یک ماه تغییر خواهد داشت.

وی همچنین در تشریح جلسه دیروز خاطرنشان کرد: در این جلسه محمدرضا زارعلی طی لایحه ای از سوی شهرداری به شورا معرفی شده بود که رای آورد و به عنوان ذی حساب فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

هاشمی در پاسخ به پرسشی درباره برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه تهران خاطرنشان کرد: با توجه به این که در جنگ اقتصادی هستیم و تعداد کسانی که در این نمایشگاه شرکت می کنند بویژه شرکت های خارجی بسیار کمتر شده است نمایشگاه، نمایشگاه پرمخاطبی نبوده است.