آرشیو چهار‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۰۶
ورزشی
۹

بی اعتنایی دو مدیر فوتبالی به احضار کمیته اخلاق

علی رغم 2 بار احضار رئیس سازمان لیگ و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، این دو عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از حضور در جلسات این کمیته سر باز زدند.

اتفاقات تلخ و سوء مدیریت دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد اهواز، زمینه ای شد تا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای بررسی جوانب این اتفاق به موضوع ورود کند. این کمیته در همان ساعات اولیه بی نظمی های این دیدار با تعلیق فعالیت های رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از احضار حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی، رئیس سازمان لیگ و رئیس هیئت فوتبال خوزستان به این کمیته خبر داد اما این دو عضو هیئت رئیسه فوتبال علی رغم 2 بار احضار به جلسات کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این جلسات حاضر نشده اند و عملا به رسیدگی کمیته اخلاق بی اعتنایی کرده اند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یک بار در همان روزهای پس از فینال جام حذفی، حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی را به همراه فتاحی مسئول برگزاری رقابت های سازمان لیگ و الطافی مدیرعامل داماش گیلان را به کمیته اخلاق دعوت کرد که هیچ کدام از این چهار نفر در این جلسه حاضر نشدند اما این کمیته برای دومین بار ساعت 18 روز دوشنبه 20 خرداد مجددا این چهار نفر را به کمیته اخلاق احضار کرد که تنها سعید فتاحی در این جلسه حاضر شد.

عدم حضور بهاروند، طالقانی و الطافی در جلسات کمیته اخلاق بی اعتنایی کامل این سه مدیر فوتبالی و از همه مهم تر دو عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به فرایند رسیدگی قانونی به اتفاقات دیدار فینال جام حذفی است.