آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۰۶
حوادث
۱۰

دستگیری سارقان گوشی در شهرک قدس

رئیس کلانتری134 شهرک قدس از دستگیری دو جوان 19 و 20ساله که اقدام به گوشی قاپی های سریالی از شهروندان تهرانی می کردند خبر داد.

به گزارش پلیس تهران، سرهنگ ضرغام آذین گفت: از اوایل امسال گوشی قاپی در محدوده این کلانتری شدت گرفته بود در حالی که تعداد شکایات نیز نشان از سریالی بودن این سرقت ها داشت.

آذین ادامه داد: با شناسایی نقاط آلوده، ماموران عملیات کلانتری ماموریت یافتند به صورت شبانه روزی این نقاط را تحت کنترل خود داشته باشند که در طول این گشت زنی ها بالاخره روز دوشنبه متهمان در حالیکه قصد سرقتی دیگر را داشتند، مورد شناسایی قرار گرفتند و یکی از آنها قبل از ارتکاب به سرقت دستگیر شد، و دیگری متواری و طبق اطلاعات رسیده در یکی از شهرستان های استان البرز مخفی شد.

وی با اعلام اینکه با انجام تحقیقات مخفیگاه متهم دیگر نیز سریعا شناسایی و او نیز دستگیر شد، افزود: در تجسس های پلیسی از مخفیگاه این دو متهم تعداد 9 دستگاه گوشی سرقتی به همراه چهار عدد ساعت مچی سرقتی و دو قبضه سلاح سرد نیز کشف و ضمیمه پرونده شد.

رئیس کلانتری134 شهرک قدس با اشاره به اینکه متهمان در ابتدا منکر ارتکاب سرقت بودند ولی در ادامه با مشاهده ادله و قرائن موجود تاکنون به 45 فقره اعتراف کرده اند، اظهار داشت: با فراخوان سریع شکات توسط کلانتری، 15 مالباخته در بدو ورود متهمان را مورد شناسایی قرار دادند و با بررسی های انجام شده توسط ماموران مشخص شد هر دو متهم دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت می باشند.