آرشیو چهار‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۰۶
اخبار کشور
۱۱

قدردانی از راننده قانون مدار

راننده قانونمداری که اقدام وی در برخورد با کشف حجاب یک مسافر و حواشی ایجاد شده پس از آن خبرساز شد، همچنان مورد توجه رسانه ها و مردم است.

سعید عابد راننده وظیفه شناس و قانونمدار یک شرکت اینترنتی در روزهای اخیر تبدیل به یک چهره ویژه خبری شده است.

چند روز قبل بود که یک خانم هنجارشکن پس از آنکه به علت کشف حجاب در تاکسی یک شرکت اینترنتی با تذکر راننده مواجه شده بود، عکس و مشخصات این راننده را در فضای مجازی منتشر کرد.

این اقدام غیرقانونی که با انتقاد گسترده مردم و کاربران فضای مجازی از این خانم و حمایت کم نظیر از راننده قانونمدار همراه شد موجی عظیم برای دفاع از ارزش ها و مقابله با هنجارشکنان را در پی داشت.

پس از آن شرکت مذکور که در ابتدا به دلجویی از مسافر قانون شکن پرداخته بود، اعلام کرد از اقدام قانونی این راننده دفاع کرده و از وی تقدیر خواهد کرد.

مسافر هنجارشکن نیز مجبور به عذرخواهی از راننده شد

در روزهای اخیر سیل حمایت مردم از این راننده ادامه داشت و علاوه بر آن سازمان ها و افراد مسئول نیز به تقدیر از وی پرداختند.

از جمله سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه بود که با سعید عابد، راننده ناهی از منکر دیدار و از وی قدردانی کرد.

دیروز همچنین در مراسمی با حضور غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور مراسم تجلیل از سعید عابد برگزار شد.حسن پور در این مراسم با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که هنوز عده ای هستند که امر معروف و نهی از منکر می کنند، گفت: آقای سعید عابد کار مخلصانه ای را انجام دادند و خدا آن را بزرگ کرد.وی افزود: برخی می گفتند یک دست صدا ندارد اما در ماجرای اخیر دیدیم که یک دست می تواند صدا داشته باشد.دیروز همچنین مراسم تقدیر و تشکر از سعید عابد در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.در این مراسم که با حضور حجت الاسلام میرزایی، قائم مقام دبیر و جمعی از مدیران و کارکنان ستاد برگزار شد، از اقدام شایسته، قانونی و قرآنی راننده آمر به معروف و ناهی از منکر قدردانی شد.