آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۰۴
ورزش
۱۷

فوتبال ایران

حمایت آبی ها از رحمتی

هواداران استقلال دوباره مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند. هواداران استقلال دیروز دوباره تصمیم گرفتند به مقابل ساختمان این باشگاه بروند و به عملکرد مدیران باشگاه محبوب شان اعتراض کنند. در این اعتراض که حدود 30 هوادار در آن حضور داشتند، شعارهایی در حمایت از سیدمهدی رحمتی داده شد. آنها خواهان ماندن کاپیتان استقلال شدند. پیش از این هواداران استقلال روز یکشنبه هم مقابل ساختمان باشگاه تجمع کرده بودند.

مخالفت با درخواست یزدانی

سیاوش یزدانی که در بازی برگشت با پرسپولیس در لیگ برتر و همین طور در بازی با پرسپولیس در جام حذفی حواشی فراوانی به وجود آورد، یکی از بازیکنان مورد علاقه کادر مربیگری سپاهان است و آنها می خواهند قرارداد این بازیکن را که به پایان رسیده، تمدید کنند؛ اما او می خواهد بندی در قرارداد باشد که با دریافت پیشنهاد خارجی بدون پرداخت پول و مشکل، راهی تیم خارجی شود که البته باشگاه با این درخواست موافقت نکرده است.

خسارت ورزشگاه فولاد

برگزاری دیدار جام حذفی فوتبال کشور در اهواز با خسارت 5/1 میلیاردی به ورزشگاه فولاد خوزستان همراه بود. دیدار فینال جام حذفی فوتبال بین تیم های داماش گیلانیان و پرسپولیس در تاریخ 12 خرداد در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان با حوادث و اتفاقات تلخ بسیاری همراه بود و خسارت های زیادی به این ورزشگاه وارد کرد. جمع خسارت های وارد شده به ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان، 5/1 میلیارد تومان برآورد شده است. هنوز هیچ نهادی مسوولیت فاجعه فینال جام حذفی را نپذیرفته است و فدراسیون فوتبال اصرار دارد که مسوول امنیت ورزشگاه ها نیست.

توافق مطهری با ذوب

توافق کلی و مالی باشگاه ذوب آهن با ارسلان مطهری مهاجم این تیم برای تمدید قرارداد انجام شده است. جلسه برای تمدید قرارداد، دیروز در دفتر باشگاه ذوب آهن برگزار شد. در این جلسه، توافق کلی و مالی انجام و مقرر شد، یکشنبه هفته آینده ارسلان برای نهایی کردن قراردادش به اصفهان برگردد.

تکلیف نامشخص آدام همتی

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای ادامه فعالیت در این باشگاه با مشکلات عجیبی مواجه شده است. آدام همتی بازیکن سهمیه زیر 25 سال باشگاه بود اما برای فصل آینده، آدام از سهمیه زیر 25 سال به سهمیه بازیکنان بزرگسال منتقل می شود و به همین علت لیست 18 نفره را پر می کند. از این رو تکلیف ادامه فعالیتش مشخص نیست مگر آنکه برانکو در بازگشت از کرواسی، نسبت به جذب بازیکنان جدید اعلام بی نیازی کند .