آرشیو چهار‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۰۴
زندگی: سلامت
۱۳

حق با شماست

کودکان بزهکار

صبوری - تهران: متاسفانه رها شدن کودکان کار در سر چهارراه ها و میادین شهر تبدیل به معضل جدی شده و هیچ سازمانی نمی خواهد مسوولیت این کودکان را بپذیرد. برای نمونه کودکان خردسال در خیابان قزوین پل امامزاده معصوم پشت چراغ قرمز وقتی موفق به فروش اجناس خود نمی شوند با سنگ به خودروهای مردم حمله کرده و به آنها آسیب می رسانند. آیا وقت آن نرسیده است سازمان بهزیستی یا شهرداری در این زمینه اقدامی جدی صورت دهد تا از حوادث تلخی که انتظار مردم را می کشد پیشگیری شود؟

#کلانتری _ حل اختلاف

یگانه از تهران: چرا اختلاف و شکایاتی که در کلانتری ها حل وفصل می شد به شورای حل اختلاف ارجاع پیدا کرده است؟ متاسفانه این روند باعث پیچ وخم های بسیاری شده و مردم را از پیگیری منصرف می کند.

# چاله_اتوبان

فرهی از کرج: باند جنوبی اتوبان تهران _کرج حد فاصل فاز 4 مهر شهر تا پل فردیس پر از دست انداز و چاله عمیق است. بارها با مسوولان راهداری و شهرداری بابت ترمیم تماس گرفته ایم، ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

# پارک _موش

آقانژاد از تهران: در خیابان کرمی کیانشهر واقع در منطقه 15 تهران، پارکی هست که زباله دانی کنار آن محل تجمع موش ها شده است. چند بار سمپاشی و تله گذاری صورت گرفته، ولی اثری نداشته و بالعکس بر تعداد موش ها افزوده شده است.

# نوسازی_تاکسی

پیرجماعت از تهران: نوسازی ناوگان تاکسیرانی از دو سال قبل متوقف شد و حدود 30 هزار تاکسی در انتظار اجرای این طرح هستند و مسوولان همچنان وعده می دهند.

# کالا_ گرانی

نوابی از تهران: بیشتر اجناس و مایحتاج اساسی مردم در فروشگاه ها و مراکز توزیع هر روز به یک قیمت فروخته می شود. چرا؟