آرشیو پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۰۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* مگر وزیر خارجه آلمان اجازه آب خوردن بدون اجازه ترامپ را دارد که بخواهد تعهدی بدهد؟ 4 سال است که در برجام متعهد شده اند کدام یک از تعهدات خود را اجرایی کردند که بخواهند تعهد جدیدی بدهند؟! به اراجیف امثال اینها فقط احمق ها باید دل خوش کنند. متاسفانه عنوان برجام فقط به یک گاو شیرده برای آمریکا و متحدان غربی اش تبدیل شده است.

1317—0912 و 3765—0935

* شاید عجیب به نظر برسد ولی چه بسا باید دعا کنیم که تحریم ها برداشته نشود چرا که با برداشتن تحریم و اشتیاق دولت تدبیر برای مراوده با غربی ها، باید فاتحه رونق تولید داخلی را خواند!

9961—0902

* دولتمردان ما منتظرند که برای رونق اقتصاد کشور از جانب اروپایی ها یا آمریکا اتفاقی بیفتد ولی اتفاقی نمی افتد. به هر گوشه کشور که نگاه می اندازیم شاهد بی عملی دولت هستیم. چرا این دولت از خودش اراده ای برای کار و فعالیت ندارد؟

5890—0912

* روشنگری های کیهان و دلسوزان انقلاب هرگونه بهانه را در آینده از طرفداران خوش بینی به غرب می گیرد که فردا نگویند نمی دانستیم یا دشمن بدعهد بود و...!

6858—0919

* مادام که وزارت امور خارجه از لحن دوپهلو برای اعلام مواضع کشور بهره ببرد باید شاهد گستاخی کشور های غربی کفتارصفتی باشیم که به دستور آمریکا عمل می کنند.

3425—0911

* بحث های بر سر برجام با ژاپنی ها به جایی نخواهد رسید. اگر واقعا ژاپن مایل به همکاری است دولت مدیریت به خرج بدهد و برای نوسازی راه آهن و خرید واگن قطار وارد مذاکره با ژاپن بشود.

5560—0935

* با تشکر از یادداشت های خوب کیهان، کسانی که توان مدیریت جهادی با اتکای به اقتصاد مقاومتی ندارند برای رضای خدا هم که شده بار مسئولیت را بر دوش کسانی قرار دهند که قادر به انجام امور اجرایی هستند. بنابراین خودشان کنار بروند چرا که فردا باید پاسخگوی تمام اعمال خویش باشند.

بزرگی - ماهشهر

* از راننده متعهد و وظیفه شناس اسنپ تقدیر و تشکر می کنم. ان شاءا... همه مردم، من کاسب، من بازاری، من مدیر، من مسئول و... هم به این وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنیم. وقتی مراجعه کننده خانم با وضع زننده وارد محیط کار و کسب مان می شود اگر با اخلاق حسنه و تذکر لسانی که وظیفه ای است همگانی رعایت حدود الهی را به او متذکر شویم، نتیجه مطلوبی در جامعه خواهد داشت.

احمدزاده

* پایان خوش ماجرای راننده متعهد و وظیفه شناس اسنپ و فرد هتاک، سند روشنی است که اگر جریان مومن و انقلابی آتش به اختیار اما به صورت منسجم عمل کند می تواند جلوی مانور اهل منکر را در کوچه و خیابان هایی که معطر به عطر شهداست بگیرد. به امید همبستگی هرچه بیشتر حزب الله!

دولابی

* ضمن تشکر از رئیس محترم قوه قضائیه در حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، خوب است در تمامی دستگاه ها افرادی برای این امر پیش قدم شوند و به همکارانی که (اعم از زن و مرد) در اداره، محیط کار، معابر تردد می نمایند و منکری را مرتکب می شوند تذکر دهند. تذکر لسانی وظیفه همگانی است و اگر همین تذکر لسانی عملی شود وضع جامعه قطعا بهتر از قبل خواهد شد.

0761—0913 و 6960—0936 و 2846—0935

* مدتی است که اصلاح طلبان و حامیان دیروز دولت برای اینکه خود را دلسوز مردم نشان بدهند و در انتخابات آینده رای بیاورند در ظاهر از دولت زاویه گرفتندو اظهار می دارند سفره مردم کوچک تر شده است اگر واقعا دلسوز مردم بودند چرا با تبلیغات گسترده و عوام فریبانه عده ای ناتوان را به قدرت رساندند.

6043—0916

* وکیل الدوله ها در مجلس به جای این که به دنبال پیگیری مطالبات مردم از مسئولان باشند به دنبال امتیازگیری سیاسی و اقتصادی برای جناح سیاسی متبوع خود تلاش می کنند! امیدوارم در انتخابات پیش رو مردم با آگاهی و حساسیت بیشتری نمایندگان مجلس را انتخاب کنند.

5069—-021

* این چه اخلاق زشتی است که اصلاح طلبان مدعی دفاع از حقوق زن به راحتی و برای حفظ هم حزبی خود، مقتوله بی نوا را مورد اتهام های غیراخلاقی قرار می دهند؟ لابد فردا هم اگر در انتخابات شکست بخورند می خواهند هرگونه تهمتی به رای دهندگان بزنند!

حمیدرضا زال بیگی

* من به نجفی علاقه مند و 20 سال با او همکار بودم. اما هرکس در هر جایگاهی چنین جنایتی را مرتکب شد باید به مردم معرفی شود و به مجازات قانونی برسد. چرا روزنامه های زنجیره ای که از نظر مالی معلوم نیست از کجا تغذیه می شوند او را تا حد امیرکبیر بالا بردند! البته درست است آنها مامورند و معذور هرچه دستور دهند باید بنویسند ولی باید بدانند که نجفی الآن یک قاتل مسلم است و باید به جرمش رسیدگی شود.

وحیدی

* بر فرض محال که سناریوی ادعایی پرستوی اصلاح طلبان برای تبرئه آقای نجفی صحت داشته باشد این سوال مطرح می شود که چرا این جماعت تا این حد شل هستند که یکی پس از دیگری و خیلی زود آلوده می شوند؟ چنین جریان بی اراده ای اصلا صلاحیت فعالیت سیاسی دارد؟

8495—0910

* دولت به حقوق مسئولان و مدیران که خودشان باشند چندمیلیون تومان و به حقوق ما قشر ضعیف جامعه 400 هزار تومان اضافه کرده و اسم آن را عدالت گذاشته است. البته جایی که ما مردم می توانیم حرف خودمان را بزنیم انتخابات است.

2805—0916

* بنده که سواد چندانی ندارم فهمیدم وقتی کسی در چهار سال اول مسئولیت موفق به کاری نبوده نباید به او رای مجدد داد. ولی عده ای که همیشه سواد و هنرپیشه بودن خود را به رخ دیگران می کشند هم به او رای دادند و هم برای او رای جمع کردند امروز هم به جای عذرخواهی و جبران اشتباه خود از نظام طلبکار شده اند.

5364—0912

* خیابان «شهید نجات اللهی» به نام یک استاد شهید در جریان انقلاب اسلامی تاریخ ساز ملت ایران است، تغییر نام این خیابان به نام «گذر صنایع دستی» یک اقدام در جهت شهیدزدایی است، مردم انقلابی اگر سکوت کنند یک به یک باید منتظر تغییر نام خیابان محل سکونت شان باشند. خیابان هایی که با نام شهدا شرافت یافته اند هر روز محل گذر مادران شهدا هستند. شورای شهر حداقل حرمت این بزرگواران را نگه دارد.

2153—0912

* حیف از پول هایی که برای هنرمند شدن بعضی افراد در این کشور صرف شد و امروز با رفتارهای زننده که از خود بروز می دهند ثابت می کنند تعهدی نسبت به نظام و انقلاب و کشور ندارند و تمام فکر و ذهن شان آن طرف آب است بیشترین تلاش و هزینه را می کنند که مثلا فرزندشان با تولد در مستعمره انگلیس تابعیت بیگانه کسب کند!

2274—0912 و 3949—0912 و 1362—0912

«پاسخ شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه»

در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه پنج شنبه مورخ 1398/3/2 صفحه 2 با مضمون: تکرار پیام خرابی پله های برقی ایستگاه متروی امام حسین(ع)، ضمن تشکر از این مسافر گرامی و نیز آن روزنامه وزین، به اطلاع می رساند همچنان که در پیام قبلی پاسخ داده ایم در بازه زمانی یادشده در ایستگاه امام حسین(ع) هیچ یک از پله های برقی متوقف نشده و احتمال دارد منظور این مسافر محترم پله های برقی پل عابرپیاده در سطح خیابان است که مربوط به شهرداری منطقه است.