آرشیو پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۷۰۸۱
ورزشی
۱۵

تیم ملی

اولین رده بندی ایران با ویلموتس

رده بندی فیفا در ماه ژوئن قرار است امروز منتشر شود. با این حال بعد از پایان بازی های ملی با محاسبه نتایج به دست آمده، رده بندی جدید فیفا مشخص شده و بر این اساس، تیم ملی فوتبال ایران با مربیگری مارک ویلموتس با یک پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده 20 جهان و نخست آسیا قرار داد. ژاپن با حضور در رده 28 در بین تیم های آسیایی دوم است و کره جنوبی نیز در رده 37 و سوم آسیا قرار دارد. استرالیا نیز تیم چهارم آسیا و 43 جهان است. در حال حاضر، بلژیک، فرانسه و برزیل در رده های اول تا سوم جهان قرار دارند.

کمک ویلموتس به مربیان باشگاهی

مارک ویلموتس برای کمک به روند آماده سازی باشگاه ها برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور موافقت کرده است که تعداد روزهای برپایی اردوی بعدی تیم ملی ایران کاهش یابد. این اردو ابتدا به مدت 11 روز برای اواسط تیر در نظر گرفته شده بود اما با اوضاعی که مربی بلژیکی در نظر گرفت، به 5 روز کاهش یافته و در هفته دوم تیرماه برپا خواهد شد.

روند درمانی مجید حسینی

پزشک معالج سیدمجید حسینی، مدافع جوان تیم ملی که در دیدار برابر سوریه از ناحیه کتف آسیب دید و مجبور به عمل جراحی شد، اعلام کرد او حداکثر تا دو ماه دیگر به صحنه مسابقات بازمی گردد. حسینی از چند روز دیگر نرم دویدن را شروع می کند وپس از یک دوره فیزیوتراپی به شرایط قبل از مصدومیتش بازخواهد گشت. ترابزون اسپور، باشگاه ترکیه ای حسینی نیز روند درمانی او را به طور دقیق پیگیری می کند.