آرشیو پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۱۵
ورزش
۱۱

گوناگون

دعوت از آقای گل جهان

علی دایی مهاجم سابق فوتبال ایران و آقای گل فوتبال دنیا به مسابقات گلف در بارسلون و رقابت با بزرگان فوتبال جهان دعوت شد.در این مسابقات جذاب، بزرگان فوتبال دنیا نظیر گواردیولا، رونالدینیو و... حضور دارند و در کنار یکدیگر مسابقات گلف جذابی را برگزار خواهند کرد.

پاداش برای تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال ایران به دلیل کسب پنج پیروزی و یک شکست دردو هفته ابتدایی لیگ ملت ها، 49 هزار دلار پاداش می گیرد.فدراسیون بین المللی والیبال هفت میلیون و 780 هزار دلار پاداش برای تیم ها و بازیکنان شرکت کننده در دو بخش زنان و مردان لیگ ملت ها در نظر گرفته است.

والیبال نشسته باز هم برد

تیم ملی والیبال نشسته ایران در چهارمین دیدار خود دررقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در تایلند برابر قزاقستان به برتری دست یافت. ملی پوشان کشورمان امروز و فردا به مصاف ژاپن و کره جنوبی می روند.

کاپیتان کیانی، ماندنی شد

مهدی کیانی پس از توافق با مسئولان سپاهان، قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر با زردپوشان ثبت کرد.کیانی یکی ازبازیکنان مورد علاقه قلعه نویی است و در تراکتورسازی هم شاگرد او بود.

ملی پوشان در ضیافت سفارت

ملی پوشان فوتبال دیروز با حضوردرمحل سفارت کشورمان در سئول با شبستری سفیر ایران دیدار و گفت و گو کردند.درحاشیه این ضیافت ناهار، هدایایی به رسم یادبود از سوی سرمربی و بازیکنان باتجربه تیم ملی به سفیر ایران در کره جنوبی اهدا شد.

نمره 20 فوتبال ایران

فدراسیون جهانی فوتبال رده بندی برترین تیم های فوتبال جهان را اعلام کرد که براین اساس تیم ملی ایران با یک پله صعود نسبت به ماه گذشته دررده 20 دنیا ایستاد و برترین تیم قاره آسیا شد.

ولسیانی به سپاهان پیوست

ولسیانی، بازیکن اهل گرجستان برای حضور در سپاهان با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.او فصل گذشته در تیم نساجی حضور داشت.

پرسپولیس در تدارک سفر

باشگاه پرسپولیس از بازیکنان و اعضای کادرفنی که روادید کشور کانادا را ندارند خواسته تا پاسپورت های خود را ظرف امروز به باشگاه تحویل دهند تا مقدمات این سفررا فراهم کنند.

توافق ریگی با آبی پوشان

مسعود ریگی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پدیده با مسئولان استقلال به توافق رسید و فصل آینده در جمع آبی پوشان حضور خواهد داشت.