آرشیو پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۰۵
زندگی
۱۳

حق با شماست

# روشنایی-بهمنیار

ذکایی از تهران: میدان بهمنیار واقع در منطقه 16 مدتی است روشنایی ندارد و کسبه این میدان را با مشکلاتی روبه رو کرده است. از اداره برق منطقه مورد نظر درخواست رسیدگی دارم.

# بیمار- رادیولوژی

صفایی از تهران:هزینه های بالای رادیولوژی و سونوگرافی حتی با دفترچه تامین اجتماعی مشکلاتی برای بیماران به همراه داشته و توان پرداخت این هزینه ها از عهده بسیاری از آنها خارج است.

# اتوبوسرانی - اسلامشهر

دروک از اسلامشهر: ناوگان اتوبوسرانی اسلامشهر به نوسازی نیاز دارد و اتوبوس های این خط بسیار آلاینده و دودزا هستند. خواهشمندیم مسوولان رسیدگی کنند.

# جنگل- زغال

کلهر از ایلام: بیشتر جنگل های بلوط به دست سودجویان زغال می شود و رو به نابودی است. چرا محیط زیست و دولت برخورد قاطع با متخلفان ندارد؟

# پردیس-بیمارستان

خالقی از پردیس: بیمارستان شفا در پردیس چند وقتی است به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده و شهر پردیس فاقد بیمارستان است. مسوولان وزارت بهداشت اقدام عاجل راجع به حل مشکلات این بیمارستان کنند.

# اشتغال - بی اعتنایی

کامیابی از تهران: همواره راجع به حمایت از اشتغال جوانان و کنار گذاشتن بازنشستگان جلسه برگزار می شود، ولی در عمل به هیچ یک از این موارد اعتنایی نمی شود.

جوابیه

​​​​​​​در پی درج پیامی در 7 خرداد 1398 با عنوان «نبود جای پارک و پارکینگ عمومی در اطراف بیمارستان الغدیر» روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: تامین پارکینگ، کاربری های بهداشتی، آموزشی، تجاری، اداری و... به عهده کاربری ها بوده و شهرداری مسوولیتی برای تامین پارکینگ این گونه کاربری ها ندارد. لذا به منظور رفاه حال مراجعان پارک حاشیه ای در محدوده مورد نظر ممنوعیت پارک اعمال نمی شود.