آرشیو پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۱۳
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس طی حکمی شهریار رحمانی رئیس سابق هیئت بوکس لرستان را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بوکس انتخاب کرد. رحمانی همچنین سابقه حضور در تیم ملی بوکس ایران را در کارنامه دارد و در حال حاضر نیز مشاور امور استان های فدراسیون ناشنوایان است.علیرضا کلانتری دبیر فدراسیون بوکس روز سه شنبه از سمت خود استعفا داد.

*اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی 2019 از روز شنبه در حالی آغاز شد که آرون گرامی پور بازیکن دو رگه کشورمان غایب بود.این بازیکن به دلیل مشکلات پروازی، عصر روز گذشته به اردو ملحق شد تا تیم ملی با 19 نفر تمرینات خود را ادامه دهد.ملی پوشان کشورمان پس از سه هفته تمرین در تهران اردوهای اروپایی خود را آغاز خواهند کرد.ایران در جام جهانی بسکتبال که از شهریور ماه آغاز می شود، با اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه است.

*بابک اسدی پیشکسوت، قهرمان و مربی اسبق کشتی کشور و رئیس انجمن کشتی ناشنوایان درگذشت. اسدی که اردیبهشت ماه سال گذشته پس از تمرین با تیم ملی کشتی ناشنوایان دچار حمله قلبی شد و به کما رفته بود، دیروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سرویس ورزشی کیهان درگذشت این پیشکسوت کشتی ایران و لرستان را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه ورزش تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته آرزوی غفران دارد.