آرشیو پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۱۳
حوادث
۱۰

چرخ گوشت دست کارگر جوان را بلعید

یک کارگر 20 ساله که در رستوران یک مجتمع اقامتی مشغول به کار با دستگاه چرخ گوشت صنعتی بود، دچار حادثه شد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این خبر به تسنیم گفت: اوایل شامگاه سه شنبه، یک مورد حادثه گیر افتادن دست داخل چرخ گوشت صنعتی در خیابان شیخ بهایی جنوبی به سامانه 125 اعلام شد که آتش نشانان دو ایستگاه آتش نشانی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حادثه ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک کارگر 20 ساله در قسمت رستوران یک مجتمع اقامتی مشغول کار با دستگاه چرخ گوشت صنعتی بوده که به یکباره دست چپ وی داخل چرخ گوشت گرفتار شده بود.

وی افزود: از آنجایی که در اینگونه حوادث عملیات رهاسازی باید تحت نظر پزشکان متخصص انجام شود، آتش نشانان فرد مصدوم را با چرخ گوشت صنعتی به بیمارستان انتقال دادند و در اتاق عمل مشغول جداسازی دست این کارگر شدند.

سخنگوی آتش نشانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دست مصدوم از قسمت انگشتان و قسمت پایینی دچار آسیب های شدیدی شده بود، وی برای ادامه اقدامات درمانی تحویل کادر پزشکی شد.

ملکی با بیان اینکه اکثر این موارد به بی احتیاطی افراد بر می گردد، گفت: باید برای استفاده از چرخ گوشت ها از افراد باتجربه استفاده شود و فرد حین کار نباید خسته باشد.