آرشیو پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸، شماره ۷۱۰۴
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ گرانی لبنیات/ یک شهروند: متاسفانه قیمت لبنیات هر روز در حال افزایش است و هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست. با افزایش قیمت لبنیات، سلامت مردم به خطر افتاده است. خیلی ها توان خریدن شیر را ندارند و سرانه مصرف شیر در خانواده ها بشدت پایین آمده است. این موضوع را وزارت بهداشت هم اعلام کرده است ولی باز هم شاهد افزایش قیمت لبنیات هستیم.

■ سطل های زباله بی دلیل جمع آوری شده/ آوینا نیلایی: بی دلیل سطل های زباله از بعضی کوچه های شهرک شاهد ناحیه 3 منطقه 15 جمع آوری شده است.

■ هزینه بالای آزمون IELTS/ یک شهروند: به نمایندگی از قشر عظیم دانشجویان درخواست دارم که رسانه ها درخصوص هزینه بالای آزمون IELTS که توسط سازمان سنجش اجرا می شود مقاله ای تهیه کند. هزینه این آزمون هرساله افزایش می یابد. در حال حاضر هزینه شرکت در آزمون سه میلیون تومان است. آیا این همه هزینه آن هم فقط برای برگزاری آزمون منطقی است؟ آیا دانشجویان درآمد بالایی دارند که باید این هزینه را پرداخت کنند؟ از مسئولان درخواست پیگیری این موضوع را داریم.

جوابیه

موضوع: پاسخ به مطلب روزنامه ایران، مورخ 13/4/1398 صفحه 1 با عنوان: پله برقی مترو

سلام علیکم

احتراما خواهشمند است در خصوص مطلب مندرج در آن روزنامه، پنجشنبه مورخ 13/4/98 صفحه 1 با عنوان پله برقی مترو، پاسخ زیر در همان صفحه به چاپ برسد:

با سلام، احتراما ضمن سپاس از این مسافرگرامی به خاطر ارائه پیشنهاد و همچنین آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه ها و نقطه نظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع می رساند شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه به مسافران گرامی ناوگان ریلی درون شهری مترو اطمینان می دهد که کارکنان و پیمانکاران این شرکت لحظه به لحظه عملکرد تجهیزات مختلف از جمله آسانسورها و پله های برقی را رصد می کنند تا اختلالات احتمالی را به حداقل برسانند.

محسن محمدیان مشاور مدیر عامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل