آرشیو پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸، شماره ۴۶۵۲
ورزش
۱۵

خط خبر

بیرانوند و علیپور هم پریدند

فارس : در حالی که شایعه شده بود علیرضا بیرانوند و علی علیپور به دلیل نامشخص بودن وضعیت شان با پرسپولیس به اردوی ترکیه نمی روند اما این دو بازیکن سایر بازیکنان را در این سفر همراهی کردند. بازیکنان پرسپولیس از ساعت 12 ظهر دیروز در بخش CIP فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شدند و با پرواز ساعت 14:30 تهران را به مقصد استانبول ترک کردند. قرار است پرسپولیس در این اردو دو بازی تدارکاتی برگزار کند. این اردو 10 روز به طول خواهد انجامید.

مهاجم آفریقایی در پرسپولیس؟

دنیای اقتصاد : گابریل کالدرون که تاکید زیادی دارد یک مهاجم به لیست تیمش اضافه کند، در نهایت نام دو گزینه آفریقایی را به باشگاه پرسپولیس ارائه داد. مهاجمان معرفی شده از کشورهای لیبریا و کامرون هستند که در حال حاضر کمیته نقل وانتقالات باشگاه پرسپولیس در حال بررسی وضعیت آنهاست.

مجبورم کردند بگویم استقلالی ام!

میزان : محمدحسین کنعانی زادگان، خرید جدید پرسپولیس است که قبلا هنگام عضویت در استقلال گفته بود از کودکی هوادار آبی پوشان بوده است. او حالا در این مورد می گوید: «اگر آن صحبت ها را مطرح کردم به اجبار کادرفنی استقلال بود. آنها به من گفتند این صحبت ها را بکن تا محبوب هواداران شوی. کادرفنی من را مجبور کرد دروغ بگویم.»

دست کوتاه تراکتور از بازیکنان سرباز

فارس : باشگاه تراکتورسازی تبریز که طی چند سال اخیر بازیکن سرباز جذب می کرد، دیگراجازه این کار را نخواهد داشت. سردار مهرعلی باران چشمه، مشاور ورزشی ستاد نیروهای مسلح در این خصوص گفت: «تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شده و دیگر تیم نظامی نیست. به همین دلیل هم تصمیم گرفته شد که با پایان خدمت سربازانی که در تراکتورسازی حضور دارند، دیگر بازیکن سرباز به این تیم داده نشود.» از این پس قرار است سربازان فوتبالیست در اختیار ملوان و فجر سپاسی قرار بگیرند.

تقابل ایران و لهستان برای صعود

دنیای اقتصاد : تیم ملی والیبال کشورمان در دور نهایی مسابقات لیگ ملت ها بامداد فردا اولین بازی خود را در آمریکا مقابل لهستان انجام خواهد داد. در این بازی که از ساعت 2:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد شاگردان کولاکوویچ امیدوار هستند با غلبه بر لهستان شانس خود را برای صعود از گروه افزایش دهند. ایران پیش از این توانسته بود در هفته سوم دور مقدماتی همین رقابت ها در ارومیه با نتیجه 3 بر 2 لهستان را شکست دهد.