آرشیو پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸، شماره ۹۵۳۸
ورزشی
۱۱

گوناگون

ایران با هفت طلا، قهرمان شد

تیم ایران با کسب 7 مدال طلا، یک نقره و یک برنزبا اقتدار قهرمان رقابت های کشتی فرنگی جوانان آسیا درتایلند شد. تیم های قزاقستان و هند به ترتیب دوم و سوم شدند.

جدایی طارق از استقلال

همام طارق هافبک ملی پوش وعراقی فصل گذشته استقلال، بعد از توافق با مسئولان استقلال، از این تیم جدا شد و فصل آینده آبی پوشان را همراهی نمی کند.

پرسپولیس به ترکیه رسید

تیم پرسپولیس برای برگزاری اردوی 10روزه وارد ترکیه شد. تیم فوتبال پرسپولیس برای اردوی 10 روزه امروز وارد ترکیه شد، سرخ پوشان در کمپی نزدیک استانبول حضور دارند و قراراست دو بازی تدارکاتی هم دراین شهر داشته باشند.

کشتی در جام یاشاردوغو

تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در تورنمنت بین المللی جام یاشاردوغو به ترکیه رفت.این رقابت ها به عنوان یکی از میادین دارای رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی از امیوز برگزار می شود .

باوفا: باید در جهان هم بدرخشیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان بعد از کسب عنوان قهرمانی درآسیا گفت: به شاگردانم افتخار می کنم که از جان مایه گذاشتند تا چنین نتیجه ای رقم بخورد. باوفا گفت: امیدوارم بتوانیم با همین روند موفق و رو به جلو در رقابت های جهانی امسال ظاهرشویم و نتایج خوبی را دراین آوردگاه بزرگ به دست آوریم.

استقلال همچنان منتظر

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تا 48 ساعت آینده منتظر وصول مطالباتمان از فیفا و پرداخت غرامت به پروپئیچ می مانیم واگر به این پول نرسیم، سراغ منابع مالی دیگر خواهیم رفت. خلیل زاده گفت: دراین مدت تیم را از حالت بحرانی خارج کردیم. الان تیم شرایط ایده آلی دارد. تماشاگران یقین کنند تلاشمان را ادامه می دهیم.

مجیدی: به المپیک صعود می کنیم

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: ایمان دارم که می توانیم به المپیک راه پیدا کنیم و درتوکیو یکی از تیم های شرکت کننده در بزرگ ترین جشنواره ورزشی جهان باشیم. مجیدی افزود: فلسفه مربیگری من این است که مهم نیست تیم من چند گل می خورد، مهم این است که دو برابر گل های خورده گل بزند.

پیروزی فوتبال 7 نفره

ملی پوشان کشورمان دردومین دیدارخود درمسابقات جام جهانی فوتبال 7 نفره اسپانیا برابر تیم ایرلند به میدان رفتند و با نتیجه 4 بریک به پیروزی رسیدند. آتش افروز3 گل ورحیمی برای ایران گلزنی کردند.