آرشیو یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۶، شماره ۳۷۵۵
صفحه آخر
۲۴
امروز با…

فریده مهدوی دامغانی

سایر محمدی

«گزیده ای از معروف ترین و زیبا ترین سروده های ادبیات یونان و روم باستان» و «گزیده ای از معروف ترین و زیبا ترین سروده های ادبیات ایتالیا، پیرامون زبان عامیانه» از دانته 3 عنوان کتاب از جدید ترین ترجمه های فریده مهدوی دامغانی است که از سوی نشر تیر در سال 86 منتشر شده اند. ضمن این که مجموعه آثار سالواتوره و اوژینو منتاله 2 تن از شاعران مدرن ایتالیا که برنده نوبل ادبیات شده اند، به قلم فریده مهدوی دامغانی ترجمه شده و در آینده نزدیک زیر چاپ خواهد رفت. فریده مهدوی دامغانی متولد 1342 تهران فارغ التحصیل رشته فلسفه و ادبیات از دانشگاه های اروپا، با نخستین مجموعه شعرش «یکی قطره باران» به جامعه اهل قلم پیوست و طی حدود 20 سال کار ترجمه بیش از 140 عنوان کتاب ترجمه کرده که در میان این آثار از کتاب های سیدنی شلدون و جان گریشام تا کتاب های دانته و میلتون و امبرتو اکو دیده می شوند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.