سخن سردبیر

چکیده:
سخن سردبیر گفتم که دلا مبارکت باد در حلقه ی عاشقان رسیدن عضویت در باشگاه مجلات علمی - پژوهشی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با استعانت از الطاف خداوند سبحان، بسی افتخار است که جایگاهی برازنده میان مجلات بالینی پیدا کرده ایم و به مدد ارسال مقاله های غنی و تلاش بی وقفه ی اعضای کمیته ی علمی با حفظ استانداردهای قابل دفاع، توسط وزارت محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در باشگاه مجلات علمی - پژوهشی کشوری عضو شدیم و به جایگاهی شایسته در نشریات جهان اسلام (ISC) دست یافتیم. تمام این دست آوردها، مرهون راهنمایی و هدایت همکاران فرهیخته ی کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور بوده است. شیوه ی راه رفتن را از این بزرگواران آموختیم که با سعه ی صدر اگر خطایی دیدند، با ارایه ی راهکارهای خردمندانه، از مشاوره و رایزنی های ارزشمندشان دریغ نورزیدند. ذکر این نکته ضروری است که علیرغم داشتن افتخار همکاری چهار ساله با انجمن معظم روانپزشکی علمی و استفاده از لگوی این انجمن تراز اول؛ پیشتر می توانستیم با عنایت به مصویات قانونی وزارت علوم به درجه علمی - پژوهشی نایل شویم اما نخواستیم این همکاری ارزنده که همیشه بر آن بالیدیم وسیله ای برای اخذ این جایگاه باشد؛ در نتیجه از ابتدا بر آن شدیم تا امتیازات علمی وزارت بهداشت را کسب کنیم و الحمدالله والمنه چنین نیز شد. این ارتقای شایسته را به همکاران محترم نشریه تبریک می گویم و صمیمانه تقاضا دارم که این موقعیت را مغتنم شمرده، بیش از پیش در جهت حفظ استانداردهای اندیشه و رفتار بکوشند و با دقت مضاعف منزلت این مجله را در بین مجلات بالینی تضمین نمایند.
زبان:
فارسی
در صفحه:
7
لینک کوتاه:
https://www.magiran.com/p1113972 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با ثبت ایمیلتان و پرداخت حق اشتراک سالانه به مبلغ 1,390,000ريال، بلافاصله متن این مقاله را دریافت کنید.اعتبار دانلود 70 مقاله نیز در حساب کاربری شما لحاظ خواهد شد.

پرداخت حق اشتراک به معنای پذیرش "شرایط خدمات" پایگاه مگیران از سوی شماست.

اگر مقاله ای از شما در مگیران نمایه شده، برای استفاده از اعتبار اهدایی سامانه نویسندگان با ایمیل منتشرشده ثبت نام کنید. ثبت نام

اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!