برقراری ارتباط بین نظریه های آموزش یادگیری زبان و تدریس موثر: پای صحبت حمیدرضا خدایاری، دبیر زبان انگلیسی

نویسنده:
چکیده:

حمیدرضا خدایاری از زبان خودش: حمیدرضا خدایاری هستم و از سال 1374 تاکنون دبیر رسمی زبان انگلیسی منطقه 14 آموزش و پرورش تهران بوده ام. مدرک کاردانی دبیری خود را از مرکز تربیت معلم بلال حبشی و مدرک کارشناسی را از واحد جنوب دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد خود در رشته آموزش زبان انگلیسی را در سال 1379 از دانشکده زبان های خارجه دانشگاه تهران دریافت کردم. ضمنا با شرکت در آزمون بین المللی IELTS موفق به کسب نمره 8 در این آزمون شده ام. من همواره، در کنار تدریس در مدارس، در مقطع راهنمایی و دبیرستان، مشغول به تدریس در کلاسهای مختلف زبان عمومی و آمادگی آزمونهای بینالمللی و کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های مختلف نیز بوده ام. از سال 1379 تاکنون موفق به تالیف 15 عنوان کتاب در حوزه کتاب های کار مدارس و آمادگی برای آزمون ارشد آموزش زبان و واژگان شده ام. در کنار این کار، با کمک همکاران خود در آموزش و پرورش، به تولید محتوای الکترونیک در قالب یک بسته آموزشی برای کتاب های قدیم و جدید هم اقدام کرده ام. علاوه بر این به ویرایش مقالات دانشجویان دکتری جهت چاپ در نشریات خارجی نیز مشغول هستم. از مترجمین داوطلب سایت TED.comهم می باشم و سخنرانی های این سایت را که با محوریت فناوری هستند ترجمه می کنم.

زبان:
فارسی
در صفحه:
14
لینک کوتاه:
magiran.com/p1833516 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
دسترسی سراسری کاربران دانشگاه پیام نور!
اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، در صورت ثبت نام با ایمیل دانشگاهی، تا پایان فروردین ماه 1403 به مقالات سایت دسترسی خواهند داشت!
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!