آرشیو یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۱۱۲
گفتنی
۶

تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار جهت پروژه های نیمه تمام شهرستان دماوند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دماوند نشستی با حضور مسوولین شهرستان دماوند، معاون رییس جمهوری و ریاست سازمان تربیت بدنی، فرماندار شهرستان و مدیرکل تربیت بدنی استان و امام جمعه شهرستان و جمعی از مسوولین در محل فرمانداری برگزار شد.

طی این نشست که سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه تشکیل شد فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: منطقه دماوند با وجود قابلیت هایی که دارا می باشد تاکنون برای استفاده از ظرفیت های خود در محدودیت قرارداشته و مورد توجه جدی قرار نگرفته است.

فخاری با اشاره به پتانسیل شهرستان در رشته های مختلف ورزشی بخصوص رشته های قدرتی و رزمی اظهار داشت: دماوند می تواند به عنوان یکی از قطب های ورزشی مورد توجه قرار گیرد. وی گفت: استعداد و امکان منطقه برای ایجاد مجتمع های بزرگ و مشترک ورزشی، تفریحی و فرهنگی می تواند زمینه یی باشد جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی. در ادامه رییس سازمان تربیت بدنی کشور از تخصیا 400 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل 220 پروژه نیمه تمام در استان تهران خبرداد. مهندس علی آبادی افزود: 20 میلیارد ریال اعتبار برای 6 پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان دماوند اختصاص خواهد یافت و این شش طرح ورزشی ظرف ماه های آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از احداث مجموعه 15 هزار نفری درمرکز شهرستان دماوند خبرداد و گفت: بعد از تکمیل پروژه های نیمه تمام، کار احداث مجموعه 15 هزار نفری دماوند آغاز می شود. در این نشست مقررشد اراضی 15 تا 20 هکتاری در چند نقطه از شهرستان تملک و جهت بهره برداری و کاربری ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.