آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۱۸۷
اولین های بورس
۱۷

هفتگی

بیشترین بازدهی

تکنوتار جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. صنعتی سپاهان در این گروه دوم شد. پیش بینی سود هر سهم شرکت «فسپا» مبلغ 653ریال و سرمایه آن معادل 100میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته دوده صنعتی به دست آورد. پتروشیمی اراک در جایگاه دوم ایستاد. «شاراک» با سرمایه 1200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1134ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

ایران خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل 5250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1162ریال پیش بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم «خمهر» در سال جاری 406ریال و سرمایه آن برابر 552میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان داراب به خود اختصاص داد. تکنوتار در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «تکنو» با سرمایه 33میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 434 ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سیمان داراب در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مارگارین در این گروه سوم شد. سرمایه «غمارگ» برابر 120میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 330 ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر 187میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 225 ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک» با سرمایه 13میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 1030 ریال پیش بینی کرده است.