آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۱۸۷
بازار دیجیتال
۲۷

کارگاه های آموزشی تخصصی «ICT رسانه» برگزار می شود

مدیر روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران گفت: مرکز فرهنگی فناوری اطلاعات رسانه از مراکز تازه تاسیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، برای خبرنگاران کارگاه های آموزشی تخصصی «ICT رسانه» برگزار می کند.

«رضا شرفی» افزود: این کارگاه ها طی روزهای دهم و هفدهم اسفندماه با هدف ایجاد زمینه فناوری اطلاعات (IT) در خبررسانی و فعالیت اصحاب رسانه و آشناسازی آنان با ابزار نوین فناوری در محل این مرکز برگزار می شود.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه ها می توان به بهره مندی خبرنگاران از کاربردهای خاص فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و همچنین برقراری ارتباط سه جانبه شهرداری، رسانه و فناوری اطلاعات به عنوان محور فعالیت این مرکز اشاره کرد.

وی اظهار داشت: کارگاه های مذکور در دو پنج شنبه متوالی از ساعت 10 الی 19در دو مرحله برپا می شود و شرکت کنندگان در پایان دوره مدرکی از سوی مرکز IT سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران دریافت می کنند.

وی اظهار داشت: این دوره فشرده که شامل مفاهیم پیشرفته کاربردی «آی سی تی» و کاربری ابزار فناوری است توسط «شهاب حبیبی»، کارشناس فناوری اطلاعات ارائه می شود. به گفته وی، مرکز رسانه فناوری اطلاعات با هدف ایجاد محلی برای تعامل اصحاب رسانه راه اندازی شد و قرار است مباحث سایبر ژورنالیسم را پیگیری کرده و مباحث و نشست های تخصصی برگزار نماید. شرفی افزود: خبرنگاران در هر زمانی می توانند از امکانات و محل مرکز فرهنگی فناوری اطلاعات رسانه استفاده کنند. وی بیان داشت خبرنگاران می توانند پیشنهاداها و نظرات خود را به این مرکز به شماره تلفن 88922120 اعلام کنند.

مرکز فرهنگی IT رسانه در خیابان کریم خان زند، اول استاد نجات الهی شمالی، در پارک مریم واقع شده است.