آرشیو سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۱۰
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

اعتراض به فارس: احسان نراقی در یادداشتی به خبرگزاری نیمه دولتی فارس معترض شده است. پس از انتشار گفت وگوی فارس با احسان نراقی درباره اخبار ضد و نقیضی که پیرامون مرگ فرح پهلوی منتشر شده بود از نراقی به عنوان مسوول سابق دفتر پهلوی یاد شده بود که وی در یادداشتی اعلام کرد هیچ مسوولیت رسمی در دربار پهلوی نداشته است.

هدیه استاندار به همسرش: استاندار قزوین طی حکمی همسرش را به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری قزوین منصوب کرد. به گزارش الف در حکم سیداحمد نصری خطاب به معصومه معصومی فر آمده است: «نظر به سوابق ارزنده جنابعالی در امور فرهنگی و مدیریت آموزشی و آشنایی با مسائل در بخش بانوان به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان منصوب می نمایم. امید است در راستای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.»

نامعلوم بودن وضعیت قابل: فرزند هادی قابل درباره وضعیت پدرش گفت: بعد از گذشت 26 روز از بازداشت پدرم ما هنوز هیچ اطلاعی از اتهام و محل نگهداری وی نداریم. روح الله قابل در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: پدرم آخرین بار چهارشنبه هفته گذشته تماس تلفنی کوتاهی با منزل داشت اما مانند سایر تماس ها از صحبت راجع به محل نگهداری و نوع اتهامش خودداری کرد. لازم به یادآوری است هادی قابل 21 شهریورماه از سوی دادگاه ویژه روحانیت تهران، بازداشت و به دادگاه ویژه روحانیت قم منتقل شد.