آرشیو دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۲۹
اخبار ورزشی
۱۳

شکست لیورنو در حضور 90 دقیقه ای رضایی سقوط میلان به رده یازدهم جدول

هفته هشتم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه های ایتالیا عصر دیروز با شکست آث میلان و پیروزی تیم های سامپدوریا و فیورنتینا پیگیری شد.

در ادامه دیدارهای هفته هشتم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه های ایتالیا دیروز هفت بازی برگزار شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال آث میلان در ورزشگاه سان سیرو با یک گل مغلوب مهمان خود امپولی شد.

تنها گل تیم امپولی را لوکا وانیگلی در دقیقه 35 به ثمر رساند. تیم فوتبال آث میلان با تحمل دومین شکست در پایان هفته هشتم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه های ایتالیا به رده یازدهم جدول رده بندی سقوط کرد.

تیم فوتبال فیورنتینا از توقف آ اس رم در بازی مقابل ناپولی نهایت بهره را برد و با پیروزی 3 بر صفر مقابل سیه نا جمع امتیازات خود را به عدد 16 رساند و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. برای فیورنتینا در این بازی جیان پائولوپازینی (16)، آدریان موتو (31) و کریستین ویری(71) گلزنی کردند.

در دیگر بازی پرگل دیروز تیم فوتبال سامپدوریا در ورزشگاه خانگی خود موفق به شکست 3 بر صفر پارما شد. گل های سامپدوریا را در این بازی وینچنزو مونتلا(26)، کلودیو بلوچی (58 و 46) به ثمر رساندند.

دیروز همچنین تیم فوتبال لیورنو در حالی که رحمان رضایی را 90 دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت در خانه با یک گل مغلوب لاتزیو شد. تنها گل لاتزیو در واپسین ثانیه های نیمه اول توسط گوران پاندف به ثمر رسید. گفتنی است در نخستین روز از بازیهای هفتم هشتم تیم رم با نتیجه 4 بر 4 مقابل ناپولی متوقف شد و اینتر با تک گل آدریانو (18) از سد رجینا گذشت.

نتایج سایر دیدارهای دیروز به شرح زیر است:

¤ آتالانتا 2- تورینو2

¤ کالیاری یک - کاتانیا یک

¤ اودینزه یک - پالرمو یک

¤ یوونتوس- جنوا

- دیر وقت انجام شد

جدول رده بندی مسابقات فوتبال سری آ باشگاه های ایتالیا به شرح زیر است:

1- اینترمیلان 20 امتیاز

2- فیورنتینا 16 امتیاز

3- آ اس رم 15 امتیاز

4- یوونتوس 14 امتیاز (یک بازی کمتر)