آرشیو دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۲۹
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

انهدام باند سرقت مسلحانه

بم- ایرنا: یک باند سرقت مسلحانه در شهر بم متلاشی شد. اعضای این باند 6 نفره در این شهر اقدام به سرقت مسلحانه می کردند. این افراد تاکنون به 7 فقره سرقت مسلحانه از بانک ها، طلافروشی ها و سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کردند. سرکرده این باند در سال 77 به جرم قتل یکی از شهروندان بمی به زندان رفته بود که در سال 82 در اثر زلزله بم و شکسته شدن قفل زندان متواری شده بود.

سارق گوسفندان

تبریز- خبرنگار کیهان: سارق 23 راس گوسفند در ورزقان دستگیر شد. در این رابطه فردی به نام متی- ر دستگیر و نامبرده به سرقت گوسفندان در محلی به نام عشورچای در ورزقان اعتراف کرد. احشام سرقتی به صاحبش بازگردانده شد.

کشف کالای قاچاق

مراغه- ایرنا: 10 میلیارد ریال کالای قاچاق شامل سیگار خارجی، سوخت، داروی انسانی و پارچه طی نیمه نخست امسال در مراغه کشف شد. در این مدت 44 هزار و 210 لیتر بنزین قاچاق نیز کشف شد. کشف 21 قبضه سلاح غیرمجاز، 2 هزار و 792 حلقه لوح فشرده مبتذل، حدود 24 هزار لیتر بطری انواع مشروبات الکلی دست ساز و خارجی نیز در این مدت به دست آمد.

انهدام باندهای قاچاق موادمخدر

خرم آباد- ایرنا: 21 باند تهیه و توزیع موادمخدر در 6 ماهه نخست سال جاری در لرستان متلاشی شد. از این باندها 677 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 660 کیلوتریاک، 12 کیلوگرم سوخته تریاک و 5 کیلوگرم حشیش کشف شد. همچنین در این مدت 8 هزار و 675 عدد آمپول روانگردان به دست آمد و 15قبضه سلاح و 11 دستگاه خودرو از مخفی گاه باندهای قاچاق موادمخدر کشف شد.

کشف 3 تن مواد مخدر

کرمان- ایرنا: 3 تن انواع مواد مخدر طی یک سال اخیر در رودبار کرمان کشف شد. در این رابطه 42 قاچاقچی مسلح به همراه 33 عامل توزیع مواد مخدر، 47 نفر رابط اشرار و قاچاقچیان مسلح و 9 قاچاقچی عادی دستگیر شدند و 99 قبضه سلاح نیز به دست آمد.

خانه فساد

شیراز- خبرنگار کیهان: یک شبکه فساد و فحشا در شیراز متلاشی شد و اعضای آن دستگیر شدند. سرکرده این شبکه یک زن بود که منزلش را به خانه فساد تبدیل کرده بود. از این خانه فساد که در یکی از مناطق جنوبی شیراز واقع شده بود 6 زن و 4 مرد عضو شبکه دستگیر شدند.