آرشیو دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۹۷
اخبار ورزشی
۱۳

برای انتخاب سرمربی تیم ملی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با مربیان دیدار می کند

نخستین نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دیروز در محل این فدراسیون برگزار شد.

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح دیروز با حضور کفاشیان رئیس این فدراسیون و هم چنین تاج، عزیز محمدی و شجاعی نایب رئیسان و علی فتح الله زاده، ناصر شفق، آیت اللهی و گنجعلی خانی اعضای هیات رئیسه فدراسیون از ساعت 15:9 آغاز شد و پس از نزدیک به دو ساعت پایان یافت.

با تاکید علی کفاشیان جلسات هیات رئیسه طی روزهای آینده صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. مهم ترین دستور جلسه اعضا تعیین سرمربی تیم ملی خواهد بود.

علی کفاشیان پس از پایان نشست هیات رئیسه با رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: علی آبادی بر تعیین هرچه زودتر سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید داشت و گفت که ابتدا وضعیت تیم ملی مشخص و سپس به کارهای دیگر رسیدگی شود.

کفاشیان با بیان این که رئیس سازمان تربیت بدنی بر داخلی و خارجی بودن سرمربی تیم ملی نظری نداشت، گفت: وی بر فعال کردن هیات ها، منضبط و شفاف بودن قراردادها، برنامه ریزی کلان فدراسیون، برگزاری منظم لیگ و... تاکید داشت.

نظرخواهی از مربیان فوتبال

به منظور انتخاب سرمربی تیم ملی، نشست مشترک فدراسیون فوتبال با مربیان تیم های ملی و لیگ برگزار می شود.

با توجه به این که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال با تمام مربیان تیم های ملی و لیگ نشست مشترکی را برگزار خواهد کرد، هم زمان با آغاز اولین روز کاری فدراسیون جدید مقرر شد؛ صبح امروز نشستی با حضور تمام مربیانی که هدایت تیم های ملی ایران را در ادوار مختلف برعهده داشته اند برگزار شود. همچنین بعدازظهر امروز هم مربیان لیگ برتر با رئیس و هیات رئیسه نشست مشترکی را خواهند داشت تا نظرات پیشنهادی خود را پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی اعلام کنند.