آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۴۰۵۷
ایران زمین
۱۹

تدارک استقبال از رئیس جمهور با 50 هزار پرچم

تبریز- خبرنگار «ایران»: مردم آذربایجان شرقی با 50 هزار پرچم پر افتخار ایران در دور دوم سفر هیات دولت به استقبال رئیس جمهور می روند.

جواد شریف نژاد، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز با بیان این مطلب افزود: این طرح در راستای مشارکت شهرداری تبریز برای استقبال هرچه باشکوه تر از دکتر احمدی نژاد انجام خواهد گرفت.

وی بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی برای استقبال گسترده از هیات محترم دولت تاکید کرد و گفت: شهرداری کلانشهر تبریز با به کار گرفتن تمام امکانات و البته در نهایت صرفه جویی و دقت در جلوگیری از ریخت و پاش غیرضروری، برای فضاسازی تبلیغاتی و اطلاع رسانی کامل و بموقع در سطح شهر آمادگی کامل دارد.

شریف نژاد یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم استقبال از رئیس جمهور فراهم شده و تاکنون نیز اقدام های خوبی انجام گرفته است.معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز اظهار داشت: یکهزار مترمربع بنر تبلیغاتی بزرگ با 30 طرح مختلف و پس زمینه هایی از جاذبه های گردشگری تبریز، 5 هزار آویز پارچه ای 4 رنگ با مضامین فرمایشات مقام عظمای ولایت و رئیس جمهوری درباره آذربایجان، برخی از اقدام های انجام گرفته از سوی شهرداری برای سفر دوم هیات دولت به آذربایجان شرقی است.در همین راستا 50 هزار پرچم 3 رنگ ایران متشکل از 20 هزارپرچم پارچه ای و 30 هزار پرچم کاغذی برای توزیع بین استقبال کنندگان تهیه شده است.

یادآور می شود، آذربایجان شرقی و کلانشهر تبریز برای میزبانی دومین سفر هیات دولت به این خطه خود را آماده می کنند. گفته می شود این سفر طی هفته آینده تحقق می یابد