آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۴۰۵۷
ماجرا
۱۱

پاسخ معمای پلیسی

خانه ارواح

در پرونده ماجرای جنایت در «خانه ارواح»، فتانه- همسر مقتول- برای اینکه به رابطه پنهانی خود با پژمان ادامه دهد، همسرش را با شلیک گلوله ای به قتل رسانده است.

دلایل پلیس برای کشف جنایت

1- فتانه- همسر مقتول- در بازجویی ها به سرگرد اشتری گفته بود: وقتی قصد داشتیم از تهران به خانه ویلایی خودمان واقع در لواسان حرکت کنیم از بهرام- شوهرم- و شیوا- دوست خانوادگی- خواستم به آنجا نرویم. اما شیوا برخلاف اظهارات فتانه به پلیس گفته بود، که با اصرار همسر مقتول به خانه ویلایی رفتیم.

2- فتانه به پلیس گفته بود: وقتی به آشپزخانه رسیدیم، قاتل نقابدار از پنجره فرار کرده بود. در حالی که شیوا و همسرش- سهراب- به پلیس گفته بودند: داخل باغ در حال قدم زدن بودند که صدای شلیک گلوله را شنیدند. اما کسی را در حال فرار ندیده بودند.

3- فتانه گفته بود: آتش کباب را آماده کرده و سپس دنبال همسرم به آشپزخانه رفتم در حالی که پژمان به سرگرد گفته بود در استخر شنا می کردم که متوجه شدم فتانه نمی تواند آتش را درست کند.

4- سرگرد از فتانه پرسیده بود، چه کسی قاتل را تعقیب کرده بود، که وی گفت: پژمان و سهراب. اما آنها در اظهاراتشان گفته بودند ما کسی را در حال فرار در باغ ندیدیم.

پوزش: از خوانندگان محترم معمای پلیسی که پاسخ های صحیح را ارسال کرده اند اما به دلیل کمبود فضا نام آن ها قید نشده پوزش می طلبیم.