آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۲۹
اخبار کشور
۲

از سوی شخصیت های فعال اصولگرا تشکیل شورای موسوم به داوری اصولگرایان تکذیب شد

سرویس سیاسی-

شخصیت های فعال جریان اصولگرا از تشکیل شورای موسوم به داوری اصولگرایان اظهار بی اطلاعی کرده یا اساسا وجود چنین شورایی را تکذیب کردند.

در همین رابطه میرلوحی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع) در گفت وگو با فارس اخبار مربوط به تشکیل شورای موسوم به داوری اصولگرایان و حضور آیت الله مهدوی کنی در چنین شورایی را تکذیب کرد و گفت: اساسا چنین چیزی صحت ندارد.

همچنین از جانب آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین نیز که گفته می شد وی یکی از اعضای شورای مذکور است اعلام شد که اصلاشورای داوری اصولگرایان وجود خارجی ندارد که آیت الله یزدی عضو آن باشد.

باهنر عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز در پاسخ به سؤالی در همین رابطه تاکید کرد من از این موضوع اطلاع و خبری ندارم.

در طی روزهای اخیر در برخی محافل سیاسی رسانه ای نزدیک به اصلاح طلبان شنیده شد که شورایی موسوم به داوری اصولگرایان متشکل از افرادی همچون مهدوی کنی، محمد یزدی،لاریجانی و هاشمی به منظور تعیین کاندید اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است.

اما تکذیب صریح برخی شخصیت هایی که نام آنها جزو اعضای این شورا برده می شد نشان می دهد که شورای مزبور فقط در حد حرف و حدیث های رسانه ای شکل یافته و ماهیت خارجی ندارد.

در همین حال بسیاری از اصولگرایان از جمله شورای هماهنگی نیروهای انقلاب بر این عقیده اند که دکتر محمود احمدی نژاد گزینه برتر و غالب اصولگرایان برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دهم است و لذا نیازی به تشکیل چنین شوراهایی نیست.