آرشیو دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۵۲
اخبار ورزشی
۱۳

محمدی: دیگر شاهد وقفه های طولانی مدت نخواهیم بود

یگ نهم فوتبال از 15 مردادماه آغاز می شود

لرئیس سازمان لیگ برتر از برگزاری منظم رقابتهای فوتبال باشگاهی در لیگ نهم خبر داد و گفت دیگر شاهد وقفه های طولانی مدت در بین مسابقات نخواهیم بود.

در شرایطی که یکی از دغدغه های بزرگ مربیان و مدیران باشگاه های حاضر در لیگ برتر برگزاری منظم بازیهای لیگ محسوب می شود و هرساله شاهد اعتراض شدید این قشر به مسئولان فدراسیون فوتبال هستیم عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر قول داد که دیگر شاهد بی نظمی و وقفه های پیاپی در رقابتهای لیگ نخواهیم بود. محمدی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی ها لیگ نهم از تاریخ 15مردادماه سال جاری آغاز خواهد شد گفت: تا پیش از این تاریخ به خاطر برگزاری مسابقات ملی و آسیایی، فرصت استراحت قانونی تیم ها و بازیکنان و همچنین فرصتی که باید برای انجام تمرینات بدنسازی و آماده سازی خود داشته باشند، نمی توانیم بازی ها را آغاز کنیم. همچنین برخلاف برخی تصورات در تقویم لیگ نهم هم مسابقات ملی (تیم های ملی بزرگسالان و امید) و هم مسابقات آسیایی بسیاری وجود دارد اما، می توانیم قول دهیم که دیگر شاهد وقفه های طولانی مدت دربرگزاری مسابقات نباشیم. تمام تلاش ما این بوده و هست که فاصله بین مسابقات در حد استاندارد و لازم باشد که در عین حال فکر می کنم بازی ها در فاصله های زمانی چهار، پنج و هفت روز انجام شود که در این میان فاصله چهار روزه بیشترین حالت را به خود اختصاص می دهد.

محمدی همچنین درباره حفظ چهار سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای سال آینده نیز گفت: نمایندگانAFC با بازدید از وضعیت امکانات تیم های ایرانی حضور چهار نماینده را برای فصل جاری این مسابقات تعیین کردند، اکنون هم تیم های استقلال وذوب آهن از این نظر شرایط خوبی دارند؛ ورزشگاه مس کرمان هم شرایط بدی ندارد اما، مسئولان این تیم باید هرچه سریع تر شرایط استادیوم خود را با استانداردهای AFC مطابقت دهند. همچنین قهرمان جام حذفی هم به همین شکل که در مجموع فکر می کنم مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته و می توانیم این تعداد سهمیه را برای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کنیم.