آرشیو دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۵۲
شهرستان ها
۱۱

نصب 10 دوربین مدار بسته برای رفع مشکل ترافیک گنبدکاووس

گنبدکاووس - خبرنگار کیهان:

احداث گذرگاه های غیر هم سطح، نصب پل های عابر پیاده و نیز چراغهای راهنمایی از جمله نیازهای رفع ترافیک شهر گنبد است.

«غلامعلی سوسرایی» فرماندار شهرستان گنبد کاووس در جلسه شورای ترافیک این شهرستان ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به افزایش هر روزه تعداد خودروها، چنانچه برنامه های کوتاه و بلند مدت پیش بینی نشود امکان تردد آسان برای شهروندان میسر نخواهد بود.

فرماندار گنبد کاووس افزود: تعداد چراغ های راهنمایی در این شهر کم و تعدادی از آنها که در حال استفاده است بصورت ناقص کار می کنند و با توجه به اینکه تعداد نیروهای راهنمایی و رانندگی کفاف حضور دایمی در سطح شهر را نمی کند، ضرورت دارد از امکانات و وسایل هوشمند برای کنترل ترافیک استفاده شود.

فرماندار گنبدکاووس یکی از راه های کنترل ترافیک را استفاده از دوربین های مدار بسته دانست و گفت: برای این منظور در جلسه شورای ترافیک استان 10 دوربین مدار بسته به شهر گنبد کاووس اختصاص یافت.

وی اقدامات شهرداری گنبد کاووس در جهت انتقال پایانه مسافربری این شهر به حومه را مناسب خواند و گفت: باید هرچه زودتر اقدامات اجرایی شروع شود تا این مشکل قدیمی حل شود.

«منصور باقری» شهردار گنبد کاووس نیز در این جلسه گفت: برای احداث پایانه حمل ونقل 25 هزار مترمربع زمین تهیه شده و مطالعات اجرای آن در حال انجام است.