آرشیو چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۲۶۷۹
حوادث
۱۹

رئیس پلیس استان تهران خبر داد:کشف 14 تن مواد مخدر در استان تهران

گروه حوادث: رئیس پلیس استان تهران، از متلاشی شدن 56 باند قاچاق مواد مخدر، کشف 14 تن انواع مواد افیونی و دستگیری 677 سوداگر مواد مخدر در سال جاری خبر داد.

به گزارش «جام جم»، سردار علیرضا اکبرشاهی فرمانده انتظامی استان تهران روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به این خبر گفت: باتوجه به پیگیری ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر در 6 ماهه امسال، 56 باند قاچاق مواد مخدر که فعالیت گسترده ای داشتند، یکی پس از دیگری شناسایی و با انهدام این باندها 14 تن انواع مواد مخدر و 122 دستگاه انواع خودرو از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس استان تهران اضافه کرد: در این ارتباط، 677 نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند که عمدتا دارای سوابق متعدد کیفری بوده اند.

سردار اکبرشاهی از برخورد جدی پلیس استان تهران برای مقابله با قاچاقچیان سوخت در سطح استان خبر داد و گفت: در این ارتباط 571 نفر دستگیر و با بررسی و تحقیق در این زمینه مشخص شد اقدام به قاچاق 985 هزار و 406 لیتر سوختبه ارزش 6 میلیارد و یکصد میلیون تومان کرده اند که در این ارتباط 249 دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین از سوی پلیس توقیف شده است.

سردار اکبرشاهی اضافه کرد: پاکسازی مناطق استمرار پیدا خواهد کرد به طوری که در قالب اجرای طرح های مختلف در 6 ماهه اول امسال، 59 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که از مردم سلب آسایش کرده بودند، یکی پس از دیگری دستگیر وبا صدور قرار قانونی، روانه زندان شدند.