آرشیو دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۲۹
شهرستان ها
۱۶

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان خبر داد:جابه جایی یک میلیون شهروند اصفهانی با تاکسی

اصفهان-خبرنگاررسالت:

29 درصد حمل و نقل عمومی شهر اصفهان با ناوگان تاکسیرانی صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان از فعالیت28 هزار تاکسی در حمل و نقل عمومی شهر اصفهان خبر داد و گفت: روزانه بیش از یک میلیون مسافر با28 هزار دستگاه تاکسی جابه جا می شوند.

علیرضا تاجمیر ریاحی به شناسایی یک هزار و500 دستگاه مسافربر شخصی طی سال های85 و86 جهت اضافه شدن به ناوگان تاکسیرانی اصفهان گفت: متاسفانه همه روزه شاهد فعالیت بسیاری از مسافربرهای شخصی بدون پروانه در شهر می باشیم که شهروندان می بایست از سوار شدن به این خودروها امتناع کنند و مسولان انتظامی نیز باید راهکارمناسب تری اتخاذ نمایند.

وی همچنین گفت: در حال حاضر9600 خودرو رنگ و پلاک نارنجی، 11هزار دستگاه تاکسی درآژانس ها و6 هزار دستگاه تاکسی در سرویس مدارس فعالیت دارند که این ناوگان درکل کشور جوان ترین ناوگان حمل و نقل عمومی محسوب می شود.

تاجمیرریاحی درادامه ازارائه کارت سلامت به رانندگان ناوگان تاکسیرانی اصفهان خبر داد و افزود:به دلیل اینکه شیوع و سرایت انواع بیماری ها در تاکسی به سهولت صورت می گیرد ارائه کارت سلامت جهت اخذ پروانه تاکسیرانی تا پایان امسال الزامی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان کنترل و نظارت بر فعالیت28 هزار دستگاه تاکسی رامشکل و غیرممکن عنوان وتصریح کرد: این تعداد تاکسی در قالب شرکت های خصوصی و مجزا سازماندهی خواهند شد تا مطابق نیازسنجی های انجام شده توسط سازمان به کارگیری شوند.