آرشیو سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۸۸، شماره ۶۸۳۶
شهرستان ها
۱۶

بیمارستان شهر جدید هشتگرد پس از 18 سال همچنان بلاتکلیف است

ساوجبلاغ - خبرنگار رسالت:

بیمارستان نیمه کاره شهر جدید هشتگرد با گذشت18 سال از آغاز عملیات اجرایی، همچنان بلاتکلیف و رها شده است.

به گزارش خبرنگار ما احداث بیمارستان96 تختخوابی شهر جدید هشتگرد سال1370 در زمینی به مساحت5 هکتار آغاز شد اما پس از گذشت30 درصد پیشرفت فیزیکی، متوقف و هم اکنون سازه های احداث شده آن دچار فرسایش و خرابی شده است. رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ استفاده از امکانات درمانی و تخصصی پزشکی را حق مردم این شهر دانست و گفت: جلسات متعددی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برای رفع مشکلات این بیمارستان برگزار شده است ولیکن تاکنون تصمیم نهایی برای خروج این طرح از بن بست گرفته نشده. وی افزود: مکاتبات اداری مسئولان ذیربط نیز پس از سال ها هنوز راه به جایی نبرده و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد هم که مسئولیت رفع معارض و مشکلات این طرح را بر عهده دارد پاسخ صحیح و روشنی در این زمینه به مردم نداده است.

عضو شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد نیز با انتقاد از روند ساخت بیمارستان فوق گفت: در حال حاضر یک درمانگاه با امکانات ابتدایی و به صورت نیمه وقت خدمات درمانی سرپایی به مردم ارائه می دهد که این امر با توجه به گسترش روز افزون جمعیت این شهر تا افق1400 که به500 هزار نفر خواهد رسید جوابگو نخواهد بود.

علیرضا بیدار سپس از مسئولان درخواست کرد با نگاه جدی به این مسئله سعی کنند مشکل تکمیل بیمارستان شهر جدید هشتگرد در آینده نزدیک مرتفع گردد.