آرشیو سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۸۸، شماره ۶۸۳۶
شهرستان ها
۱۶

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد:عوامل حادثه تروریستی اخیر باید به سرعت شناسایی و مجازات شوند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: ملت شریف ایران بی صبرانه در انتظار شناسایی و مجازات عوامل حادثه تروریستی در منطقه سیستان و بلوچستان هستند و این اقدام باید به سرعت انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام عباس سبحانیان در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در مسجد حظیره این شهر اظهار داشت: ملت ایران انتقام خون شهدای این حادثه دردناک را از تروریست ها و حامیان آنها خواهند گرفت.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمن از راه اندازی این غائله افزود: دشمنان اسلام همواره از وحدت میان شیعه و سنی در هراس بوده اند از این رو با تلاش بی حاصلی سعی در ایجاد اختلال در این وحدت دارند اما باید بدانند، ملت ایران اراده ای پولادین دارند و با این قبیل توطئه ها از اهداف خود دست برنمی دارند.

سبحانیان تاکید کرد: دشمنان اسلام همواره از دسیسه های خود نتایج عکس می گیرند اما هیچ گاه از این نتایج درس عبرت نمی گیرند و باز هم به پلیدی های خود ادامه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: سرداران شهید سپاه، سران برخی قبایل و مردم بی گناهی که در این حادثه به شهادت رسیده اند با خون خود سند تحکیم وحدت مسلمانان را برای همیشه امضا کردند و دشمنان باز هم روسیاه از این توطئه بیرون آمدند.

سبحانیان ادامه داد: این گونه وقایع برای ملت شریف ایران غریب نیست زیرا دشمنان انقلاب و اسلام در طول سه دهه گذشته تا توانسته اند از این گونه جنایات دریغ نکرده اند.

وی یادآور شد: دشمنان اسلام و در راس آن آمریکا و انگلیس جنایتکار لحظه ای از دسیسه چینی برای ایران و سرنگونی نظام اسلامی ایران غافل نمی مانند اما باید بدانند که با این اقدامات تنها وقت خود را تلف کرده و به دنبال هر واقعه و تروری که انجام می دهند، خود را روسیاه تر و یک قدم به نیستی و نابودی نزدیک تر می کنند. وی در این مراسم همچنین با اشاره به فرازهایی از زندگی و رشادت های سرداران شهید سپاه در این حادثه تروریستی بویژه شهید شوشتری، عنوان کرد: شهید شوشتری و البته سایر شهدای سرافراز همواره در خدمت نظام و مردم ایران بوده اند و در این راه حتی از جان خود نیز دریغ نکرده اند.