آرشیو سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۸۸، شماره ۶۸۳۶
شهرستان ها
۱۴

معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش لرستان:38 مدرسه دخترانه لرستان به تجهیزات بدنسازی مجهز می شوند

معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان لرستان گفت:38 مدرسه دخترانه لرستان به تجهیزات بدنسازی مجهز می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، اردشیر فلاح کردی در جمع دانش آموزان ورزشکار و مربیان تربیت بدنی ناحیه یک و دو آموزش و پرورش خرم آباد در محل مجتمع ورزشی شهید توکل مصطفی زاده این شهرستان اظهار داشت: دانش آموزان ورزشکار در انجام فعالیت های مشترک اجتماعی موفق تر هستند.

وی با مهم برشمردن ورزش دانش آموزی توجه هر چه بیشتر مدیران و مسئولان ذیربط به این موضوع را خاطر نشان ساخت و گفت: توجه به ورزش دانش آموزی تاثیر بسیاری در سلامت روح و روان دانش آموزان ایجاد می کند و موجب می شود آنان در انجام فعالیت های مشترک اجتماعی موفق تر باشند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان لرستان افزود: ورزش نه تنها وسیله ارزشمندی برای حفظ سلامت جسمانی افراد است، بلکه ارتباط مستقیم و نزدیکی با سلامت روحی و جلوگیری از ناهنجاری های روانی دارد و می تواند آرام سازی و تعادل روانی را به دنبال داشته باشد.

وی همچنین با ارائه گزارشی در رابطه با اقدامات انجام گرفته سازمان آموزش و پرورش استان در بحث ورزش دانش آموزی گفت: این سازمان برای رعایت عدالت در ورزش بین دانش آموزان دختر و پسر شرایطی را فراهم آورده تا دانش آموزان دختر نیز بتوانند از فرصت های فراهم شده در محیط ها و سالن های ورزشی آموزش و پرورش نهایت استفاده را ببرند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان لرستان گفت: در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری38 مدرسه دخترانه لرستان به تجهیزات بدنسازی پارکی مجهز می شوند.

اردشیر فلاح کردی اظهار داشت: به منظور رفع معضل فقر حرکتی دانش آموزان دختر18 مدرسه دخترانه استان لرستان به تجهیزات بدنسازی پارکی مجهز شدند.