آرشیو یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸، شماره ۲۷۱۷
حوادث
۱۹

گروگانگیری فرزند کارفرما برای دریافت طلب

گروه حوادث: مرد کارگری که به خاطر نپرداختن بدهی به کارفرمایش، پسر نوجوان وی را در یکی از محله های تهران ربوده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش «جام جم»، 30 مرداد امسال زنی به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران مراجعه و از مردی به اتهام ربودن پسر 14 ساله اش شکایت کرد.

زن شاکی در اظهاراتش به بازپرس توکلی گفت: یکی از کارگران شوهرم به نام جاوید که به همسرم بدهکار بود، حاضر به پرداخت بدهی اش نبود تا این که 2 روز پیش در غیاب من و همسرم به خانه مان مراجعه و به بهانه ملاقات پسرم با پدرش در یک ساختمان در حال احداث، او را با خود برد و دیگر از آنها خبری نشد. روز بعد جاوید طی تماس های تلفنی گفت فرزندمان را ربوده و باید برای آزادی او 20 میلیون تومان بپردازیم، در غیر این صورت تا 3 روز دیگر فرزندمان را به قتل می رساند.

به دنبال شکایت این زن، پرونده قضایی در دادسرا تشکیل شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره یازدهم آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات تکمیلی برای آزادی گروگان نوجوان ادامه داشت تا این که چند روز بعد او همراه مادرش به مرکز پلیس مراجعه و هویت آدم رباها را فاش کرد. به دنبال اظهارات این نوجوان ربوده شده، جستجو برای یافتن 3 مرد آدم ربا آغاز شد، ولی ماموران موفق به یافتنآنها نشدند. بنابراین گزارش، بازپرس توکلی، رئیس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر مرد آدم ربا به نام جاوید بدون پوشاندن چهره در روزنامه، از مردم خواست چنانچه از مخفیگاه او و همدستان فراری وی اطلاعی دارند، با اداره یازدهم آگاهی تهران با شماره 55388012 تماس بگیرند.