آرشیو یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸، شماره ۲۷۱۷
حوادث
۱۹

قتل مرموز یک زن در اتاقک سرایداری

گروه حوادث: نگهبان یک شرکت که پس از مشاجره با یک زن، وی را در یکی از محله های تهران به قتل رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

روشن بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با اشاره به این پرونده به «جام جم» گفت: ساعت 12 روز پنجشنبه گذشته، مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و با معرفی خود به عنوان مدیرعامل یک شرکت بیان کرد، نگهبان محل کارش، زنی را به قتل رسانده و جسدش را در اتاقک سرایداری پنهان کرده است. ماموران کلانتری 151 یافت آباد تهران پس از اعزام به محل حادثه و بررسی از اتاقک سرایداری، جسد زنی جوان را در این محل کشف کردند.

پس از هماهنگی قضایی، جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و نگهبان شرکت به عنوان متهم به قتل به اداره 10 آگاهی تهران منتقل شد و مورد تحقیق قرار گرفت. متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی قبل با مقتول که زنی خیابانی بود، آشنا شدم و تصمیم گرفتم، او را از این بی خانمانی نجات دهم. بنابراین کلید اتاقک سرایداری را به وی دادم تا شب ها برای خواب به این محل برود. روز حادثه، در محل کارم بودم که به سراغم آمد. با هم در حال گفتگو بودیم که مشاجره مان بالاگرفت و در اوج عصبانیت به او حمله ور شدم و زن جوان را خفه کردم. بعد از آن که متوجه شدم او مرده است، بشدت شوکه شدم و با کارفرمایم تماس گرفتم و ماجرا را اطلاع دادم.

بازپرس روشن ادامه داد: با توجه به اظهارات متناقض متهم، وی با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی کارآگاهان اداره 10 آگاهی تهران از این مرد برای مشخص شدن انگیزه واقعی وی از قتل زن جوان و فاش شدن هویت مقتول ادامه دارد.