آرشیو دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۸۰
شهرستان ها
۱۶

معاون سیاسی استاندار اردبیل:ملت ایران ننگ اسارت و تحقیر را نمی پذیرد

اردبیل-خبرنگاررسالت:

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ملت ایران در نظام اسلامی خود هرگز ننگ اسارت و تحقیر را بر خود نمی پذیرند و حریت را بر همه چیز ترجیح می دهند.

فیروز احمدی در جمع نخبگان سیاسی پارس آباد با اشاره به موقعیت حساس نظام اسلامی اظهار داشت: دشمن با تحریم و تهدید سعی دارد نظام ما را از پای درآورد و به اهداف خود که اهدافی شوم، شیطانی و سلطه طلب است دست یابد.وی هجمه دشمنان را در شش ماه اخیرعلیه نظام اسلامی سنگین و بی نظیر توصیف کرد و گفت: انتخابات بهانه ای بود تا عده ای از دشمنان داخلی و خارجی ما با نظام و ملت ایران تسویه حساب کنند و این تسویه حساب ها تا کنون با تنش ها و بی حرمتی هایی مواجه بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: در رخدادهایی چون روز قدس،13 آبان و16 آذر دشمن کینه توز و برخی فریب خوردگان داخلی سعی کردند با شبهه در شعارهای انقلاب شعارهای خود را در پوششی متفاوت مطرح کنند تا زمینه پذیرش آن را در جامعه فراهم کنند.

وی در تحلیل رخدادهای بعد از انتخابات گفت: مهمترین هدف گذاری دشمن از این آشوب ها و فتنه ها ایجاد یک کودتای مخملی در ایران بود که این فتنه ها و استحاله فرهنگی نیز ریشه در دوران اصلاحات و کارگزاران دارد.

احمدی افزود: در این دوران با برخی عقب نشینی ها روسای جمهور گذشته سعی کردند به دشمنان فرصت برنامه ریزی و فزون طلبی بدهند اما غافل از این که مردم این شیوه را نمی پسندند و آن را بر نمی تابند.

وی ایجاد شبهه در انتخابات22 خرداد را یکی از زمینه سازی های ایجاد فتنه برشمرد و گفت: در حالی که همه از سلامت انتخابات یقین داشتند از روی خصومت و دشمنی سعی کردند حضور حداکثری مردم را زیر سوال ببرند و به حریم ولایت و مردم اهانت بکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل حرکت های اخیر برخی از کاندیداهای اصلاحات را همسو با سیاست های آمریکا و استکبار عنوان کرد و افزود: وقتی مردم ماهیت جا نبداری کروبی و موسوی را از آشوب طلبان دیدند به سرعت حامیان آنها ریزش کرد و امروز تنها و بی پشتوانه در سایه دشمن تا دندان مسلح این انقلاب پناه گرفته اند.