آرشیو دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۸۰
شهرستان ها
۱۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بناب:قلب تمام حسینیان قاب عکس امام خمینی(ره) است

بناب-خبرنگاررسالت:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بناب با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: قلب تمام حسینیان و عزاداران حسینی قاب عکس امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام رسول یگانه گفت: یاد و نام امام راحل با روج و جان ما و عاشورای حسینی با انقلاب خمینی عجین گشته و تا ابد از هم ناگسستنی است.

وی اظهار داشت: سکاندار انقلاب اسلامی به همه آحاد ملت ایران خاصه نخبگان و خواص سیاسی پیرامون هوشیاری و بصیرت هشدار داده بودند و از توطئه های پیدا و پنهان استکبار جهانی و ایادی خودفروخته داخلی پرده برداشته بودند که از جانب سران معترض به انتخابات مورد توجه قرار نگرفت.

یگانه اضافه کرد: اینک در گذر تنها چند ماه از آن ماجرای شوم اغتشاشات بعد از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شاهد اخلال آشوبگران در حرکتی جدید هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بناب ادامه داد: دشمنان اسلام نوک پیکان تهاجمات و حملات خویش را متوجه آیینه تمام نمای آزادگی و شرافت کرده اند تا برای افراد خوش باور و ساده لوح ثابت شود که پدیده تفرقه و اغتشاش هیچ مرزی نمی شناسد.

وی اظهار داشت: جریان فتنه با اهانت به ساحت مقدس امام خمینی (ره) نماد استقلال، آزادی و اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر، پرده از چهره نفاق و تزویر خویش برداشت و امروز دیگر جای هیچ تردیدی باقی نیست که جریان فتنه، تفکری استبکاری و ضداندیشه امام دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بناب، با محکومیت شدید اقدام ننگین اهانت به ساحت بزرگ پرچمدار مبارزه با کفر و استکبار، از افرادی که غافلانه در دام فتنه انگیزان و آشوبگران قرار گرفته اند خواست تا دست از جهالت و ستیزه جویی بردارند و به دامان ارزش های اصیل انقلاب آن امام و رهبر معظم انقلاب برگردند.

وی در ادامه از تمام هیئت های مذهبی خواستار هوشیاری و آگاهی در مقابل فتنه ها و توطئه ها شده، خاطرنشان کرد: بار دیگر با این واقعه بر بیداری و آگاهی ملت ایران افزوده شد و ملت ایران همسو و همپیمان با رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای در دفاع از کیان ایران، اسلام و ارزش های دینی به میدان آمدند تا بار دیگر نقشه های پلید دشمن نقش بر آب شود.