آرشیو چهارشنبه ۲ دی ۱۳۸۸، شماره ۶۸۸۲
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

روستای چمکور- بوشهر: برای دریافت وام به بانک تجارت مراجعه کردم که برای ضمانت آن از من سند ثبتی تجاری طلب کرده اند. آیا مسئولان بانک نمی دانند من که یک روستایی دامدار هستم سند ثبتی تجاری را از کجا می توانم تهیه کنم؟ این را هم بگویم که به بانک سند ثبتی ملک را ارائه دادم که نپذیرفته اند.

گچساران - (یک شهروند): برخی از جوانان به اصطلاح امروزی با خودروهای اکودار که خانواده هایشان در اختیارشان گذاشته اند با بلند کردن صدای بلندگوی خودرو هایشان در خیابان های شلوغ و کوچه و پس کوچه های گچساران رفت و آمد می کنند و با مزاحمت هایشان آرامش و آسایش اهالی و بخصوص بیماران را سلب می نمایند. از نیروی انتظامی گچساران انتظار می رود با هماهنگی دیگر سازمانهای ذیربط نسبت به جلوگیری از تردد خودروهای مزاحم اقدام کنند.

اهواز - یک شهروند: قانون مدیریت خدمات کشوری متاسفانه هنوز در بعضی از ادارات وزارت نفت اجرا نشده است که با توجه به گذشت مدت زمان قابل توجه از تصویب و ابلاغ آن توسط دولت، جا دارد در اسرع وقت به اجرا درآید.

تبریز - یک شهروند: از روزنامه رسالت تقاضا می شود هر روز وضعیت هوای کشورمان را به زبان ساده و همه فهم در گوشه یکی از صفحات مناسب و پرخواننده روزنامه چاپ کند.

اصفهان - تلفن به خط ارتباطی: با تشکر از سرمقاله های آقای انبارلویی از ایشان تقاضا می شود باز هم سرمقاله های اقتصادی و افشاگرانه بیشتر چاپ کنند.

جوابیه روابط عمومی نیروی انتظامی

با احترام عطف به مطلب مندرج در صفحه22 مورخ88/9/24 آن روزنامه تحت عنوان «راننده ماشین قدیمی» به اطلاع می رساند: موضوع مطروحه جهت بررسی به پلیس محترم راهور ناجا ارجاع داده شد.

جوابیه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران

ضمن تشکر از تماس شهروند محترم در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه22، ستون «پیام مردم» مورخ88/9/22 آن روزنامه وزین به اطلاع می رساند:

راننده محترم تاکسی برای رفع مشکل سیستم گاز تاکسی خود می توانند به نمایندگی شماره1269 شرکت ایران خودرو واقع در خیابان شهید رجائی ایستگاه سه راه نان ماشینی، مراجعه نمایند.

تهران - فاطمه فرخی پور: خروجی بزرگراه مدرس منشعب از بزرگراه حقانی تعمیر و بازسازی شده و دیوارهای آن با الهام از تاریخ تمدن ایران نقاشی شده است که جا دارد از مسئولان مربوطه سپاسگذاری کنیم.