آرشیو شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۹، شماره ۲۲۷۴
بازار موبایل
۲۷

موبایل کده

پرفروش های اچ تی سی در بازار

مدل LEGEND اچ تی سی به عنوان پرفروش ترین گوشی این برند در بازار روز پنج شنبه گذشته تلفن همراه تهران معرفی شد.

امکانات بالاو قیمت مناسب مدل فوق باعث شده است تا بیشتر مشتریان ترجیح به خرید آن داشته باشند. گوشی LEGEND که در لیست جدیدترین های این برند قرار دارد با بهای فروش 480 هزار تومانی توانسته در صدر پرفروش ترین های این برند جای گیرد. گوشی Desire نیز که در لیست جدیدترین های این برند قرار دارد با بهای فروش 560 هزار تومانی توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد صفحه نمایش 7/3 اینچی مولتی تاچ AMOLED، جک صوتی 5/3 میلیمتری، ارتقا حافظه اصلی تا 32 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروید از مشخصات فنی گوشی Desire به شمار می آید.

HD MINI و Pro 2 از جمله دیگر گوشی های پرفروش این برند است که با بهای 430 و 490 هزار تومانی توانسته از فروش بالایی برخوردار شود.

افزایش واردات ارزان قیمت ها

مدیرکل فروش سونی اریکسون در ایران از واردات گسترده انواع گوشی های تلفن همراه ارزان قیمت به بازار تلفن همراه کشور خبر داد.

شروین فریگام با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی کاهش تقاضا توسط مشتریان برای گوشی های بالای 200 هزار تومان پیش بینی می شود بیشتر واردکنندگان به سمت عرضه گسترده گوشی های ارزان قیمت روی آورند. وی افزود: اجرای هدفمندکردن یارانه ها در صورتی که موجب افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم شود در آن صورت خریداران تنها تمایل برای خرید گوشی های ارزان قیمت پیدا می کنند. فریگام تصریح کرد: این شرکت نیز برای در اختیار گرفتن سهم بیشتری از بازار تلفن همراه به واردات گوشی های امکانات دار با قیمت مناسب می پردازد.