آرشیو پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۰۷
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

تغییرات در کمیته داوران کفاشیان: کارها را عسگری انجام می دهد تاج مسئولیت اجرایی ندارد

علی کفاشیان می گوید امیدوار است با انتخاب تاج به عنوان رئیس کمیته داوران مشکلات این کمیته حل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره موضوعات مختلفی از جمله انتخاب تاج به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون، تصویب برنامه های کی روش در فدراسیون فوتبال، آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم امید و آرای کمیته انضباطی درباره بازی پیروزی و استیل آذین صحبت کرده که متن آن در زیر می آید:

¤ در نشستی که سه شنبه شب گذشته داشتیم با رای اعضای هیئت رئیسه تاج به عنوان رئیس کمیته داوران و عسگری هم به عنوان نایب رئیس این کمیته انتخاب شد. تاج مسئولیت اجرایی در این کمیته ندارد و این عسگری است که امور مربوط به کمیته داوران را انجام می دهد و تاج نیز در بخش سیاستگذاری و نظارت فعالیت می کند.

امیدواریم که مشکلات مربوط به این کمیته حل شود.

¤ برنامه کی روش را هم که برنامه ای طولانی بود در جلسه خواندیم و مورد تایید و تصویب اعضای هیئت رئیسه قرار گرفت. همچنین کی روش در حال مذاکره با آنالیزور منچستر یونایتد است و منتظریم ببینیم نتیجه آن چه می شود.

¤ شرایط تیم امید حساس است و فکر می کنم ظرف چند روز آینده درباره انتخاب سرمربی تیم امید به نتیجه برسیم.

به هر حال ما در حال بررسی بیشتر گزینه ها هستیم و نمی خواهیم با عجله تصمیم بگیریم.

¤ احکام کمیته انضباطی درباره اتفاق های بازی پیروزی و استیل آذین طبق آیین نامه و مقرراتی که داریم صادر شده و کمیته انضباطی نمی توانسته از آن قوانین فراتر رود. البته یکسری تخلفات دیگر صورت گرفته بود که کمیته انضباطی مجددا آن ها را بررسی می کند. به هر حال این رای اولیه بود.