آرشیو دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۹۷
ایران
۱۵

رئیس جمهور به مازندران و کهگیلویه و بویراحمد می رود

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور هفته جاری به 2 استان مازندران و کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور امروز دوشنبه برای شرکت در مراسم دومین سالگرد ارتحال مرحوم حاج علی کردان وزیر پیشین کشور وارد شهر ساری می شود.

سیدعلی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در مورد سفر چهارم هیات دولت به این استان گفت: قرار بود هفته پس از عید غدیر این سفر انجام شود که به علت تداخل با برنامه های دیگر این سفر به زمان دیگری موکول شد.به گفته طاهایی، در این سفر رئیس جمهور به ساری، مباحث مربوط به محورهای توسعه استان مطرح خواهد شد.روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز اعلام کرد که رئیس جمهوری و هیات دولت روزهای پایانی این هفته در قالب دور چهارم سفرهای استانی به این استان سفر می کند.

رئیس جمهور در این سفر به 7 شهرستان سفر خواهد کرد. این سفر قرار بود هفته های گذشته انجام شود که به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و همزمانی با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به تعویق افتاد.همچنین قرار بود این هفته رئیس جمهور برای افتتاح پروژه راه ارتباطی اردبیل - سرچم به اردبیل برود که این سفر به تعویق افتاد.سیدحسین صابری، استاندار اردبیل در این مورد گفت: زمان دقیق افتتاح جاده اردبیل سرچم 21 آذر تعیین شده بود، اما ظاهرا برنامه خاصی برای رئیس جمهور پیش آمده و این افتتاح چند روز به تاخیر افتاد.سفر رئیس جمهور به اردبیل چند روز قبل اطلاع رسانی خواهد شد.