آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۲۳۶۴
حادثه
۱۲
پلیس آگاهی

دستگیری سارق خانه «سردار»

ایسنا|رییس پلیس آگاهی استان سمنان از شناسایی و دستگیری سارقی 39 ساله در سمنان با 33 فقره سرقت منزل خبرداد.

سرهنگ داوود رسولی فر در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سمنان، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. رییس پلیس آگاهی استان سمنان ادامه داد: سرانجام عوامل گشت کلانتری 13 گلستان سمنان، متهم را هنگام سرقت دستگیر و وی برای انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند که متهم در مراحل ابتدایی بازجویی، منکر هرگونه سرقتی بود اما در ادامه با مشاهده اسناد و مدارک غیرقابل انکار پلیس لب به اعتراف گشود.

رسولی فر با اشاره به اینکه سارق، مردی 39 ساله و غیر بومی است، اظهار داشت: وی که به تنهایی دست به سرقت می زده، در مجموع به انجام 33 فقره سرقت منزل در سطح شهر سمنان اعتراف کرده است.

به گفته وی یکی از سرقت هایی که توسط متهم مورد نظر انجام شد، دستبرد به منزل سردار شهید اخلاقی، فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) بود که با دستگیری سارق کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه سرقت از جمله جرائمی است که علاوه بر افزایش احساس ناامنی، جو روانی منفی در جامعه ایجاد کرده و نگرانی مردم را به همراه دارد، از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات بازدارنده، ضریب وقوع سرقت را به پایین ترین حد ممکن رسانده و هرگونه مورد و حرکت مشکوک در محله خود را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند. به گفته رسولی فر تحقیقات پلیس برای کشف سرقت های احتمالی متهم همچنان ادامه دارد.