آرشیو دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۲۳۶۵
ورزش
۱۵
ستاره

سزار، پادشاهی در فوتبال ایران

برای فوتبالی که بازیکنان خارجی هپاتیتی می خرد و هر بار از این باب بیش از گذشته متضرر می شود یافتن الماسی چون «سزار» می تواند اتفاق تازه یی باشد: بازیکنی که توانایی هایش در بازار فوتبال ایران میلیاردی است اما با رقم مناسبی به اصفهان آمده ودر تمام موفقیت های اخیر تیمش نقشی آشکار داشته است. اعتماد به نفس بالای وی مثال زدنی است.

آنجا که می گوید هنوز جا برای بهتر شدن دارم و این نشان می دهد بی دلیل نیست که کرانچار و شاگردانش در صدر ایستاده اند. خرید بازیکن خارجی در فوتبال ایران معضلی است و می توان سیاهه یی بلند بالااز نفرات ناکامی نوشت که گنجشک هم نبودند اما با نقاب قناری به ایران آمدند. سزار اما حالاپادشاهی است در این فوتبال. او از یادها برد که توره هم مهاجم سپاهان بود. او حتی دوری عمادرضا را هم بی معنا کرده است. او حالامشتریان زیادی دارد، اما سرپرست سپاهان درباره این مساله که باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده به دنبال سزار بازیکن برزیلی سپاهان است، گفت: باشگاه سپاهان با سزار برای یک سال و نیم قرارداد امضا کرده است. این شایعات به گوش خود سزار رسید و مصاحبه کرد که دست از این حرف ها بردارید و سپاهان خانه من است و اگر قرار بر تمدید هم باشد با همین تیم تمدید می کنم.

«خوروش» درباره اینکه چطور توانسته سزار را سپاهانی کند، عنوان کرد: وقتی به برزیل رفتم این بازیکن همه صحبت هایش را با پرسپولیس انجام داده بود و قرارداد هم نوشته شده و برای امضا آماده بود و نماینده پرسپولیس از ایران هر 10 دقیقه تماس می گرفت تا بداند قرارداد امضا شد یا خیر. پرسپولیس می خواست 200 هزار دلار پیش قرارداد و ماهیانه 16 هزار دلار بدهد ولی من با سزار مذاکره کردم و با او 175 هزار دلار پیش قرارداد و ماهیانه 15 هزار دلار توافق و بلافاصله هم با او قرارداد امضا کردم. در واقع او را از دهان پرسپولیس بیرون کشیدم.