آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۵۱۵۲
شوک امروز
۲۲

عروس قبل از عقد با ضربات چاقو داماد را کشت

گروه شوک: عروس خشمگین پنسیلوانیایی که تنها چند ساعت پیش از شروع مراسم عروسی با همسر آینده خود جروبحثش شده بود در یک اقدام جنون آمیز با چاقو به جان داماد افتاد و او را به قتل رساند.

این عروس به نام ناکولادارسل فرانکلین 31 ساله اندکی پس از قتل همسر 36 ساله اش رافائل بروستر در حالی که اتفاق پیش آمده را باور نداشت با حالتی هراسان برای کمک گرفتن نزد خانواده اش رفت. با روشن شدن این قتل، پلیس وارد عمل شد و زن جوان را به زندان منتقل کرد.

به گزارش پلیس این زن در هیچ یک از بازجویی ها انگیزه خاصی را برای اقدامش بیان نکرده و بر اتفاقی بودن حادثه اصرار دارد. با این حال با شکایت خانواده مقتول این عروس در آینده ای نزدیک در دادگاه حاضر خواهد شد.

یکی از همسایه های این زوج که شناخت نسبی از عروس و داماد داشت در حالی که به خاطر شوک حادثه قادر به صحبت کردن نبود، گفت: «این دو اصلا با هم مشکلی نداشتند به همین خاطر شنیدن این اتفاق برای من خیلی سخت بود و هنوز نمی توانم باورش کنم.»

به این ترتیب عروس قاتل در روز ازدواجش به زندان لیت کانتی منتقل شد و از آنجا که او متهم به قتل از نوع درجه اول است حتی با وثیقه نیز آزاد نخواهد شد.