آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۳۷۰۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

نمایش آثار «جت لی» در شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار بازیگران، فیلم های جت لی، بازیگر مطرح سینمای جهان را نمایش می دهد و همچنین آثار سینمای روسیه را مرور می کند.

امروز ساعت 15 در بخش آثار سینمای روسیه فیلم «اتهام ناروا» برای بینندگان در نظر گرفته شده است.

در خلاصه داستان فیلم «اتهام ناروا» محصول سال 2008 روسیه آمده: یک پرستار که به او اتهام قتل یکی از بیماران را زده اند، درصدد پیدا کردن قاتل اصلی است. مقتول پسر یکی از افراد بانفوذ است. این پرستار به کمک نامزدش که او هم در همان بیمارستان پرستار است، به رئیس بیمارستان مشکوک شده اند، ولی هیچ مدرکی علیه او ندارند. آنها تصمیم می گیرند برای به دست آوردن مدرکی او را تعقیب کنند.

فیلم های بازنشسته و مین گذاران روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می شود. فیلم های دوازده 1 و دوازده 2، تازی باسکرویل و جن روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در همین ساعت در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است.

در بخش مرور آثار بازیگران فیلم های بی باک و پنجه افسانه ای با بازی جت لی امروز و فردا ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شود. فیلم های جنگ سالاران، افسانه دو و دکتر وونگ در سفر را می توانید در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه شاهد باشید. دو فیلم قهرمان و بهشت بیکران نیز روزهای پنجشنبه و جمعه در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است. لی لیان جیه، هنرپیشه چینی و رزمی کار حرفه ای ووشو مشهور به جت لی بیست و ششم آوریل 1963 به دنیا آمد. بعد از سه سال تمرینات سخت، برنده اولین مسابقه کشورش برای تیم ووشوی پکن می شود. اولین فیلم او معبد شائولین (1982) است و بعد از آن در فیلم های رزمی و برجسته زیادی بازی کرد.